XXL Nutrition

Welke mass gainer?

• Topic Starter Topic Starter
Hij heeft mass gainer besteld en is toegekomen.

Heb er ook eens van geproefd en moet zeggen is wel lekker, niet super, maar lekker. Zitten ook zo brokjes in of heeft hij hem dan nog niet goed genoeg geschud?

100gr quaker instant havermout + 2 scheppen whey en n soeplepel koolzaadolie

das de beste. gebruik m al jaren

nog vergeten: 2 zakjes zilvervliesrijst . ook niet mis.

ik heb nu een gainer pot uit genomen ,
en nu neem ik creatine voor 6 weken zou dat in orde zijn ??

Je moet gewoon eten en niet gelijk aan de sups gaan, dat is denk ik de beste mass gainer.

Je kunt makkelijk nog 10kg gainen als je wilt, gewoon clean bulken met een schema np.

Je moet gewoon eten en niet gelijk aan de sups gaan, dat is denk ik de beste mass gainer.

Je kunt makkelijk nog 10kg gainen als je wilt, gewoon clean bulken met een schema np.

ik heb een voeding schema hoor dat strikt volg .
maar ik vind gainen gemakelijker met een sup gwn het fijt dat ik ook nog thuis woon

ik heb een voeding schema hoor dat strikt volg .
maar ik vind gainen gemakelijker met een sup gwn het fijt dat ik ook nog thuis woon

en ik probeer zo strikt mogelijk mijn voeding schema te volgen maar toch is het soms moeiluk als je thuis woont vint ik toch , anders moet ik zelf gaan koken :);). ik heb het hier al op het forum ergens mijn voedings schema gepost hoor .

hahahah :roflol: das een goeie!!!! :D
en ja idd, pas op voor reclame shit zoals mammoth en cell mass van bns e.d., voor die reclame shizzle betaal je allemaal mee :cool: de producten van de boardsponsers beginnen die merken echt dubbel en dik in te halen en zwaar voorbij te steken met hun eigen huismerken :cool:

het is dan ook dat mamoth veel kost ???
cheape gainer met deftige resultate wat verwachte jullie van een gainer dat je deca kop krijgt en helemaal opblaast :D

op de topic -> mamoth gainer en wissel af met goeie proteine shake (bv. Syntha6) of zoals al gezegt maak zelf je shakes !

het is dan ook dat mamoth veel kost ???
cheape gainer met deftige resultate wat verwachte jullie van een gainer dat je deca kop krijgt en helemaal opblaast :D

op de topic -> mamoth gainer en wissel af met goeie proteine shake (bv. Syntha6) of zoals al gezegt maak zelf je shakes !

sky mx heeft goeie shake's hoor

Terug
Naar boven