XXL Nutrition

Welke pre-workout gebruiken? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Oke, ik zal dus ook mijn ontbijt gaat aanpassen in de ochtend. Lunch laat ik wel staan op boterhammen omdat ik hoogstwaarschijnlijk veel rare gezichten op school ga krijgen als ik pasta mee neem haha. Ik zit nu dus te denken aan de iron pump van arnold, is dit een goede keuze om wat sneller spiermassa te krijgen of raden jullie mij wat anders aan?

Je hebt dat soort dingen niet nodig, maar als je toch per se wat wil uit proberen kies je gewoon iets wat jou het meeste aanspreekt. Heeft vrij weinig zin om je een specifieke naam aan te raden aangezien de effecten ervan per persoon verschillen ( wat voor mij goed werkt hoeft voor jou niet per se ook zo te zijn ). Gameday werd al een paar keer genoemd ( voor het geval je toch een naam wilt hebben ) en werkte voor mij in het begin wel goed, laatste tijd merk ik er niks van. Creatine heeft voor mij nooit echt gewerkt maar zag afgelopen week ergens dat Celltech in de aanbieding was, heb daar veel positieve geluiden over gehoord/gelezen maar zo over het algemeen niet veel geld uitgeven aan dat soort dingen. Goed werkend spul hoeft niet duur te zijn. En over je lunch, wat maakt jou het uit wat anderen van je vinden als je pasta meeneemt?
 
Ik ben ook weer op zoek naar een pre-workout waarvan je een rush krijgt. Focus (eigen wereldje), keiharde pomp, energie rush. zoals de eerste batch Crack, Noxipro en Unstoppble.
 
Ik ben ook weer op zoek naar een pre-workout waarvan je een rush krijgt. Focus (eigen wereldje), keiharde pomp, energie rush. zoals de eerste batch Crack, Noxipro en Unstoppble.

200mg amp hcl van sportpoeders, 200mg caffeine, 3 gram beta
alanine en citrulline malate
 
Ik gebruik deze nu deze: Cellucor C4 Extreme (Review).

Eerder ook Unstoppable, Optimum Nutrion PRE gebruikt; allemaal prima producten!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Unleash van XXL nutrition is een goede pre-workout.
Ik heb de smaak granaatappel en deze is best wel lekker, de PWO geeft goede energie, focus en goede pump.
Ook is deze niet verschrikkelijk duur.
Succes nog met je zoektocht ;)
 
Game Day en White heat (oude formule) zijn erg goed. Game Day bevat nog AMP citrate en is vergelijkbaar met unstoppable.
 
Ik ga nog altijd voor Fully Loaded van XXL. Zit meer in dan alleen maar stimulanten. Wel aan de dure kant.
 
Back
Naar boven