MuscleMeat

Welke pro's heb jij in het echt gezien?

Ed van Amsterdam, Jay, Ronnie Coleman, Ronnie Rockel, Nesset, DBC01

arnold
leander112
bolle22

Riggard

Lee Haney, Dorian Yates, Berry de Mey, Appie Steenbeek, Jay Cutler, Alexander Fedorov, Robbie Robinson, Juliette Bergman, Peter "pit" Trenz, Ed van Amsterdam, Mike Ashley, Andreas Frey, Vince Taylor, Clerence DeVis, Gunther Schlierkamp:cool:....tijdens gastoptredens seminairs etc.

En op de Pro Grand Prix in Amsterdam natuurlijk direct in wedstrijd verband o.a. Ronnie Coleman, Ronnie Rockel, Lee Powell, Hedetada Yamagishi, Alison Maria, Tomi Thorvildsen etc.

A.s. Vrijdag ga ik op de Fibo zeker Ronnie Coleman, Evan Centopani en Daniel Hill ontmoeten omdat ik ben uitgenodigd in de betreffende stands:cool:.

Laatst bewerkt:
Cutler, Ruhl, Ronnie Rockel, Yates, Frank MC Grath

Dit jaar op de fibo: coleman, Heath, Ed, wederom ruhl en wolf.

kan iedereen naar de fibo gaan of moet je invited zijn om coleman enz te zien??

Gave foto's Jones. Iedereen voelt zich klein naast ruhl;) , zijn er nog meer mensen die op de foto staan met de pro,s?

Gunther Schlierkamp

geen , wil nog wel ruhl en cutler zien

kun je dat visueel ondersteunen?

ff spammen, maar hoe gaat dat nou op de fibo, kun je overal zo dicht bij ze komen en ff met ze op de foto schieten en die gesigneerde foto's van ze krijgen..?

Regi Jill (hopelijk schrijf ik het goed) bij zijn gast optreden op de YBF van '07

wak968.jpg

heb er zo wel nog een paar maar ik ga me hier niet compleet als klein weergeven e

(woog op dat moment 100kg bij 1m86 aan 9% en ik voelde me heel klein)

Er klopt hier iets niet met Ruhl???

Wel leuke foto's en zelf zie je er ook behoorlijk uit;)

Terug
Naar boven