AndroidHealthClinic

Welke pro's heb jij in het echt gezien?

een aantal met flexkamp 2005
op nk 2004 dexter jackson...1 tot 1.5 kop kleiner als ik maar damnnn zijn fysiek
hij ging ook een rondje door heel de zaal ...dwars door alle rijen heen

Pff ben een aantal keren op de Fibo geweest, plus wel eens wedstrijden bezocht.

Ed van Amsterdam, Alison Maria, Jerry Koolhoven

Markus Ruhl, Dennis James, Shawn Ray, Chris Cook, Gunther Schlierkamp, Jay Cutler, Nasser El Sonbatty, Jean Pierre Fux, Richard Jones, Ronnie Coleman en nog wel een paar waar ik zo de namen me ff niet van binnen schieten.

Richard: Krijg je aangezien je off-season ben je dat niet altijd Richard :D en zelf ook een 140 kilo weegt/woog ook geen complimenten of pro-waardige blikken op zo'n Fibo?

Al ooit handtekeningen moeten uitdelen, of aangezien voor pro :D ?

yates, ray, rhul, van amsterdam, james, cook, taylor en schlierkamp

P.s. om even mijn fruties weer te geven ik en mijn beste maat zijn meestal samen op pad... ben ik een keer niet mee... en wie komt hij tegen op de kalverstraat... Jay Cutler!

Dat was wel even flink balen....

Ik hoop er zondag een hoop te zien in duitsland 1

grand prix ik dacht 2005 ofzo..

veel dus..

nog met BIG RON staan te praten op de wallen in a'dam!! hahaha

Richard: Krijg je aangezien je off-season ben je dat niet altijd Richard :D en zelf ook een 140 kilo weegt/woog ook geen complimenten of pro-waardige blikken op zo'n Fibo?

Al ooit handtekeningen moeten uitdelen, of aangezien voor pro :D ?

Haha gast. Ik heb een hele andere look als die grote gemene aas spuitende BB die daar lopen;)

Mensen schatten mij irl ook niet zo zwaar hoor. Tuurlijk ik ben wel groot, maar heel anders. Ik ben ook 1.93 lang.
En mijn BF is nu niet echt 4-8% he:D

Met andere woorden, je bent gewoon dik:P;)

@lawrie : :roflol:

Rulh , Ed , en yates in de sportschool z,n 7 a 8 jaar geleden.

Terug
Naar boven