- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een lelijk wapenschild bro, dan is mijn avatar toch veel mooierCentaur zei:

Is het schild van Den Haag...ik weet niet of Z-Holland zelf ook nog een wapenschild heeft.SR1985 zei:Wat een lelijk wapenschild bro, dan is mijn avatar toch veel mooier![]()
SR1985 zei:Wat een lelijk wapenschild bro, dan is mijn avatar toch veel mooier![]()

axestream zei:Vind het ook maar niks. Deze is wel een stuk mooier:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Rotterdam![]()
Er is maar 1 echte Leeuw
Centaur zei:Is het schild van Den Haag...ik weet niet of Z-Holland zelf ook nog een wapenschild heeft.
Centaur zei:je schild lijkt trouwens wel veel op het Nederlands wapenschild.

Blijven belgen heaxestream zei:
Geen eigen taal, dus ook geen eigen wapenschild 
Fout bro. Oost-Vlaanderen is zwarte leeuw met rode klauwen en tong. In m'n avatar is eigenlijk die van geheel VlaanderenEricR zei:Vlag Zuid Holland is trouwens gelijk aan de vlag van Oost Vlaanderen zie ik nu :

fl**ker es op k*thageneesCentaur zei:Blijven belgen heGeen eigen taal, dus ook geen eigen wapenschild
![]()

Hey, we gaan nahtuuahluk nie zittuh diskriemieneruh he? Dan kommik effuh an je deuahtje kloppuh, en laat ik juh op je bril wegfietsuh, mauie baummegool.SR1985 zei:

SR1985 zei:Fout bro. Oost-Vlaanderen is zwarte leeuw met rode klauwen en tong. In m'n avatar is eigenlijk die van geheel Vlaanderen![]()

Ou b**kes stommen ollander of ik plets ou me ou muil tegen de muurCentaur zei:Hey, we gaan nahtuuahluk nie zittuh diskriemieneruh he? Dan kommik effuh an je deuahtje kloppuh, en laat ik juh op je bril wegfietsuh, mauie baummegool.![]()

Kom het maar halen, ik haal alvast m'n slagzwaard uit de kast!EricR zei:Of te wel Vlaanderen hoort eigenlijk nog bij Holland !![]()