MuscleMeat

Welke stoffen pre-workout

Bezoekers in dit topic

Tedje410

Cool Novice
Lid geworden
29 jul 2016
Berichten
41
Waardering
5
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
goedemiddag,

Wie kan mij. Vertellen welke stoffen in pre workout zorgen precies voor de pomp en de energie boost die je krijgt.
Zijn deze stoffen ook los te verkrijgen zodat je er zelf wat mee kan "experimenteren"? Zo ja, waar zou ik dat dan kunnen bestellen?

Is de stof dmaa nor ergens te verkrijgen?

Alvast bedankt.

Gr, martijn
 
Mooi review :thumbs:
 
caffeine en agmatine or citrulline
 
Je kunt cafeine eens proberen, wordt gedoseerd op 3 tot 6 mg/kg lichaamsgewicht circa een uur voor het trainen.
 
Citrulline, Beta Alanine, Caffeine, DMAA
 
citrulline is voor de pomp cafeïne energieboost
 
Dmaa vind ik zelf lastig te vinden, amp/dmba daarentegen vervangen deze goed en heb je zo gevonden
 
De kracht zit hem vaak in de combinatie van verschillende ingrediënten die elkaar werking kunnen versterken.
Wanneer je een goede energieboost wilt, zal je waarschijnlijk niet voldoende hebben aan alleen caffeine. Caffeine versterkt wel weer de werking van andere stimulanten.
Zelf ben ik erg tevreden over de combinatie Caffeine, Hordenine, Phenylethylamine en Higenamine.
(*Ja ik ben een stim junk)

Dit haal ik allemaal bij sportpoeders. Ze hebben genoeg waar je mee kan experimenteren, dus je moet echt zelf kijken wat je lekker vindt. De werking van pre workouts is echt van persoon tot persoon anders.
 
Citrulline, arganine en agmatine zijn waardeloos. Enige dingen die nog beetje zin hebben IMO zijn cafeïne en beta alanine. En inderdaad zijn er nog alternatieven voor cafeïne te vinden, maar als cafeïne goed werkt bij je zou ik het daar bij laten.
 
Allemaal bedankt voor de reacties, als ik het dus goed begrijp zijn cafeïne, beta alanine en DMAA ( of een vervanging daarvoor) een goede combinatie en is het geheel persoonsafhankelijk in welke mate je deze moet mixen?
Is er wel een richtlijn voor deze stoffen hoeveel Miligram/gram je moet nemen pet kg lichaamsgewicht?
 
Allemaal bedankt voor de reacties, als ik het dus goed begrijp zijn cafeïne, beta alanine en DMAA ( of een vervanging daarvoor) een goede combinatie en is het geheel persoonsafhankelijk in welke mate je deze moet mixen?
Is er wel een richtlijn voor deze stoffen hoeveel Miligram/gram je moet nemen pet kg lichaamsgewicht?

3 gram beta alanine
cafeïne is heel erg persoon afhankelijk, daar zou je even mee moeten variëren. En dit kan ook op den duur meer worden. Misschien beginnen met 100mg als je niet al de hele dag koffie drinkt. Anders misschien het dubbele
DMAA/andere stimulanten geen idee verder ook persoon afhankelijk.
 
Back
Naar boven