AndroidHealthClinic

welke supplementen tijdens kuur??

Croupier

Cool Novice
Waardering
0
hey jongens,om je kuur bij te staan,welek supplemente zijn dan het beste naast eiwitten natuurlijk.zelf heb ik normaal:glutamine,bcaa's,tribulus,b12,creatine,whey,weight gainer.
maar tijdens de kuur lijkt me tribulus bijv. overbodig.
Wat is het meest geschikt?

Tijdens de kuur probeer ik ALLES uit mijn voeding te halen en daar neem ik ook wat extra vit's bij en omega zuren.

En ik neem er 2/3 shake's bij.

Ga niet dingen vervangen door een shake zie het meer als een toevoeging

Croupier zei:
hey jongens,om je kuur bij te staan,welek supplemente zijn dan het beste naast eiwitten natuurlijk.zelf heb ik normaal:glutamine,bcaa's,tribulus,b12,creatine,whey,weight gainer.
maar tijdens de kuur lijkt me tribulus bijv. overbodig.
Wat is het meest geschikt?
creatine is zeker een goed idee. Je kan het ook na de kuur beginnen samen met tribulus, vitamine B-inject, whey, nolvadex of clomid. Zo vang je een dip op. Al was het maar deels door de psychologische invloed die je erbij hebt.

Maar tijdens de kuur zal het natuurlijk ook bijdragen aan je winst. Ik denk dat voor velen een goede weightgainer wel handig is tijdens een echte bulk cycle, dat samen met een EFA supplement, vitaminen, zma, protein blend en whey. Heb je nog geld over, bcaa voor en tijdens de training en direct na opstaan 's ochtends. Als je wakker wordt 's nachts kan je ook nog snel wat bcaa of whey innemen. Maar niet opzettelijk de wekker zetten, want een goede slaap verstoren heeft meer nadelen dan voordelen.

Je hoeft niet veel meer te nemen, kuur kost genoeg geld en goed eten is het belangrijkste in een kuur.

Volgens mij is B12 een zeer belganrijke vitamine die je moet nemen tijdens je kuur , je kan er namelijk heel goed mee bulken !

B-12 werkt super !!!! :hair:

Terug
Naar boven