Fitness Seller

Welke Supps (Zie voedingsschema)

BEE OTCH

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
79kg
Vetpercentage
11%
Beste mensen,

Ik ben sinds 2 maanden weer fanatiek aant sporten en heb samen in de sportschool even een voedingsschema opgesteld.

Mijn doel is: Iets meer massa maar voornamelijk droog.
Welke Supps kunnen jullie aanraden want er zijn er zoveel dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik zie zoveel verschillende Whey eiwitten dat ik niet weer welke ik voor mijn doel nodig heb.
Ik wil daarbij ook graag Creatine (Die geen vocht vasthoud) gaan gebruiken, Vitamines en Omega 3 gaan gebruiken en wellicht iets te snacken tussen de middag..... een bar met Proteine of iets dergelijks.

Bij deze mijn voedingsschema.

Ochtend (07:00)
50Gr Brinta met water
50Gr Whey Eiwitten met water

Ochtend (10:00)
25Gr Pindakaas met nootjes

Middag (12:30)
200Gr Kipfilet (De avond ervoor klaar gemaakt)
100Gr Sla
1 Blikje Ananas

Middag (14:30)
25Gr Pindakaas

Avond (18:30)
250Gr Vlees (Kipfilet, briefstuk, Kalkoenfilet)
200Gr groentes

Voor het slapen gaan neem ik dan nog een Whey Eiwitten shake en duik me nest in :D

Iemand tips... welke supps kan ik het beste hierbij gebruiken en hoe kan ik deze het beste indelen op een dag?

Thnx alvast!!

De beste supplementen zijn voornamelijk je voedsel, als ik zo naar je voedingsschema kijk moet je veel meer gaan eten, en kun je je eiwitjes etc gebruiken voor net dat extra.

EET je ook nog eiwitten....of pleur je alles via 3 shakes per dag naar binnen?
KAUWEN gaat boven DRINKEN!

Maar goed....meer massa maar ook droog.
Ik zou zeggen blijf gewoon KT doen en verhoog de cardio.
Wellicht wat carbs vervangen door eiwitten, maar ik kan nu je verhouding KEV niet zien.

Gooi alles even in een Excelletje!

• Topic Starter Topic Starter
@Sikkyboy: Meer gaan eten? Wat kan ik dan het beste er nog bij gaan eten want daar heb ik dus geen idee van. Bij alles denk ik... dat maakt me DIK! :P haha!

Was ik vergeten, ik eet tussendoor nog wel 2 stuks fruit en soms een appel Unit van Liga ;)

@Horseman14: Op dit moment zit alles in de shakes op het gebied van Eiwitten. Ik heb wel de 2 shakes van 10:30 en 14:30 vervangen door:
- 100Gr Eiwitten
- Kwark
- Water
- 1 banaan
- 1 Peer
- Ingevroren Aardbeitjes
En blenden maar.

Wat is KT :$ heb even gezocht, zo beroerd ben ik niet alleen stroom net weer binnen in het hele gebeuren dus moet alles even goed op orde krijgen.
Ik ga op dit moment voornamelijk voor het droge....!

Ik zal alles even in een Excel docu pleuren en posten.

Bedankt in ieder geval alvast.

Ik heb het niet uitgerekend maar het lijkt me wat weinig calorien voor iemand van jouw lengte en gewicht. Maar misschien klopt het hoor...

KT = krachtraining

Bovenstaande voedingsschema is echt geweest om het vet kwijt te raken maar dat is nu redelijk weg als ik zo eens naar mezelf kijken dus eigenlijk moet ik nu op de toer om droog te worden en wat meer massa te krijgen alleen zelf een voedingsschema in mekaar toveren krijgk niet voor elkaar :( En daarbij ook nog eens de juiste supps toe te voegen is making me crazy :P

Zo dacht ik een paar jaar geleden ook maar je moet gewoon goed opletten wat je eet.
Er is zoveel op internet te vinden qua voedingschema's ( gewoon veel kip ,( vis denk aan tonijn, zalm, makreel ) kijk is goed rond op deze site bij voedingschemas en neem dat is rustig door. Wat horseman bedoeld met KT= krachttraining.

Bedankt.... beetje Logish nadenken had ik dat ook wel kennen weten, excuses!

---------- Toegevoegd om 16:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:08 ----------

Zo dacht ik een paar jaar geleden ook maar je moet gewoon goed opletten wat je eet.
Er is zoveel op internet te vinden qua voedingschema's ( gewoon veel kip ,( vis denk aan tonijn, zalm, makreel ) kijk is goed rond op deze site bij voedingschemas en neem dat is rustig door. Wat horseman bedoeld met KT= krachttraining.
Dat ga ik dan zeker even doen.

Wel een idee hoe het zit met de Supps, waar moet ik bv op letten bij de aanschaf van Eiwitten? Er zijn zoveel soorten en smaken.

Ik ga er in ieder geval eens even mee aan de slag. Bedankt voor zover.

je eet veel te weinig koolhydraten.
Als ondersteunend supplement neem gewoon een creatine

Bij deze een nieuwe voedingsschema. Heb even 1 dag ingevuld maar wil een beetje rond deze stats blijven hangen op het gebied van eten en wellicht 2 Cut dagen toevoegen....!! Dus wellicht kan er nu bekeken worden welke Subs ik goed kan combineren.

Excel document toegevoegd.

Eventuele op/aanmerkingen kunnen in het Voedings forum gegeven worden: http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/voedingsschema-doel-droog-269907/

Bijlagen

Laatst bewerkt:
40 gram eiwitten in 250gram kwark?

zal je voeding toch eens nakijken want je houdt jezelf voor de gek, de gegevens kloppen niet:

-12.30: kipfilet = 45 gram eiwitten. Indien het echte kipfilet is is dat ongeveer een 180gram kip. Indien het van die boterhamvlees plakjes kip zijn is dat meer dan 200gram broodbeleg, dus meer dan 2 pakjes van 100gram.... klopt niet dus?
-18.00: 150gram kipfilet = 60gram eiwit volgens jou...
klopt niet --> per 100gram kip = ~25gram eiwit, dus je zit dan op amper 40gram eiwit
-250gram kwark = 25gram eiwit more or less, iig geen 40.
Of er moet eiwit zitten in het water waarmee jij het verdund :o

daarnaast veel ongein in je schema. Liga fruitkick, beschuitjes en vruchtensap en appelstroop. Zou ik zelf niet doen..

zal je voeding toch eens nakijken want je houdt jezelf voor de gek, de gegevens kloppen niet:

-12.30: kipfilet = 45 gram eiwitten. Indien het echte kipfilet is is dat ongeveer een 180gram kip. Indien het van die boterhamvlees plakjes kip zijn is dat meer dan 200gram broodbeleg, dus meer dan 2 pakjes van 100gram.... klopt niet dus?
-18.00: 150gram kipfilet = 60gram eiwit volgens jou...
klopt niet --> per 100gram kip = ~25gram eiwit, dus je zit dan op amper 40gram eiwit
-250gram kwark = 25gram eiwit more or less, iig geen 40.
Of er moet eiwit zitten in het water waarmee jij het verdund :o

daarnaast veel ongein in je schema. Liga fruitkick, beschuitjes en vruchtensap en appelstroop. Zou ik zelf niet doen..

+1

Agree....eiwithoeveelheden kloppen niet.
250 gram kwark is ongeveer 25 gram eiwit...
De rest is ook twijfelachtig....

Terug
Naar boven