Flix
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eeuuhm iedereen heeft echt een waslijst aan producten thuis staan, dus neem ik aan dat jullie wel soort van experts zijn?! dus mijn vraag is dit product 5 supplementen in 1?[Link niet meer beschikbaar]
het bevat wheyproteine isolaat, creatine (arginine+glycine+methionine), BCAA(leucine+isoleucine+valine), Beta-alanine(er zit immers alanine in) en Glutamine (is glutaminic acid het zelfde als normale glutamine?). misschien is t een te moeilijke vraag maar ik tast in t donker hiero...
Had al zo'n een opmerking verwacht....en die komt meestal van tieners.
Goeie voeding en juiste sups is the key.....
Kost wel wat geld maar dat is geen probleem.

Had al zo'n een opmerking verwacht....en die komt meestal van tieners.
Goeie voeding en juiste sups is the key.....
Kost wel wat geld maar dat is geen probleem.
Damn gast ga je je eigen sup winkeltje beginnen ofzo?Ik dacht dat ik de laatste tijd veel had bijgekocht (BCAA's Xtend Liquid Whey Amino's) maar dit slaat echt alles![]()

ja en ik verwacht nog van René :
2 * xtend
1 * nos ether
Dat is natuurlijk allemaal voorraad en neem ik niet allemaal momenteel....godzijdank.![]()

ja en ik verwacht nog van René :
2 * xtend
1 * nos ether
Dat is natuurlijk allemaal voorraad en neem ik niet allemaal momenteel....godzijdank.![]()
Die potjes onder die Liv.52 wat zijn dat juist, kweet dat het prohormonen zijn maar welke?
Grtz