MuscleMeat

Welke van de volgende junkfood-maaltijden vind jij het lekkerst?

  • Topic starter Big-T
  • Startdatum
  • Reacties 89
  • Weergaven 9K
  • Volgers 16

Welke van de volgende junkfood-maaltijden vind jij het lekkerst?


  • Totaal stemmers
    261

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deegwaren zijn op zich niet zo slecht, maar het gebrek aan groenten en gezonde vetten blijft een probleem vormen. Zoals gezegd: met varkensvlees (eigenlijk spek) en vette strooikaas erbij heb je eigenlijk echt wel te maken met junkfood. Het is niet omdat mensen dit niet aanvoelen als junkfood dat het daarom gezond is.

Je kan natuurlijk ook gezondere spaghetti maken... maar in deze poll heb ik het echt over de eerder ongezondere versies van deze gerechten.
Ik neem altijd volkoren spaghetti, dan heb je IMO niet echt te maken met junkfood. Maar ik begrijp wat je bedoelt ja. Een pizza kun je feitelijk gezien ook zo gezond of ongezond maken als je zelf wilt (gebruik je wit deeg i.p.v. volkoren deeg, veel vette kaas en andere zooi of gezonde groente, noem maar op).

Maar mijn favoriete junkfood blijft dan toch wel pizza, is ook wel logisch als ik deels Italiaans ben :D
 
ik ga voor ne goeien durum
kbegin al terug te kwijlen als ik er aan denk
 
Wat ik ook lekker is, is haring met slagroom! Waarom staat die er niet bij?
 
friet stoofvleessaus mayonaise met satekruiden en een gebakken cervela met samurai:nanner:
 
Frietzaak.
 
Frieten!
Kan me er echt ziek in eten. :)
 
wat wordt er bedoeld met (kraam)?
Betekent dat dat je de hele kraam leegvreet, of dat je je patat met kraam en al wegvreet o.i.d.?
 
Döner Kebab :D
 
Jammer dat ik er maar 1 kan kiezen, heb voor Mc gekozen.

Kon ik meerdere kiezen was ik voor pizza, donor kebab en McD gegaan.
 
mis de optie chinees. dat is ultiem genieten :D
 
Ik blijf trouwens vinden dat Lasagna niet echt junk is zoals frieten met mayonaise. Lasagna is misschien wel veel kCals, maar niet zoveel "lege" kCals als bij frieten. Als je mager rundsvlees gebruikt, dan heb je nog enkel de bechamelsaus die niet "clean" is. En dat valt toch nog best mee per portie.
 
Lasagne en pasta = vergif ivm gluten

Kebab dus zonder broodje :)
 
What a life it would be
If you would come to mine for tea
I'll pick you up at half past three
we'll have lasagne
I'll treat you like a Queen
I'll give you strawberries and cream
then your friends will all go green
For my lasagne
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En Pizza. + een lekkere stick roken.
 
tender crisp + double whopper met twister frites!
 
als je es een keer goed wil zondigen pak dan een X-cream shake cappuccino van de burger king. echt te lekker.
 
Pizza, de rest eet ik niet. Patat wel maar dan alleen gebakken in mijn Actifry, dan is het geen junkfood meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven