Fitness Seller

Wie ben jij tussen de sets?

haha ja die leggings ....ik snap jullie helemaal :-)
en exact ik wil aanwezig zijn in de ruimte ...zit wel in mijn eigen bubbel en heb mijn focus , flip alleen als men heel lang rust tussendoor..duurt zo lang wanneer ik dan kan, dus moet ik weer improviseren .
Oke, zal de volgende keer ook naar jou kijken 😉

Ik ga vaak op mijn hurken zitten, hielen van de grond ofwel handen in de zij met 1 voet voor. Zuchten doe ik ook veel, wat is het leven toch zwaar haha.

Ofwel het ijsberen en zwaar meeknikken met 1 van de songs die ik luister.

Verder wel vaak mijn gsm vast en steeds aan het switchen van muziek.

Filosoferen waarom dit sado masochistische gedrag van mezelf helemaal kapot maken de moeite waard is!

Of vrouwen kontjes kijken....

Ga je lopen ijsberen?

-Beetje heen en weer bewegen?

-Ga je ergens tegen aan leunen of misschien ga je even zitten?
-Of sta/zit je bijna helemaal stil terwijl je voor je uit kijkt en wacht tot je weer aan de volgende set kan beginnen?

All of the above behalve als een autistische debiel op mijn telefoon zitten doen alsof ik mijn setjes zit in te voeren.

Ga je lopen ijsberen?

-Beetje heen en weer bewegen?

-Ga je ergens tegen aan leunen of misschien ga je even zitten?
-Of sta/zit je bijna helemaal stil terwijl je voor je uit kijkt en wacht tot je weer aan de volgende set kan beginnen?

All of the above behalve als een autistische debiel op mijn telefoon zitten doen alsof ik mijn setjes zit in te voeren.

Dus je bent.. een autistische ijsbeer?

• Topic Starter Topic Starter
Lekker bezig allemaal.

Soms heb je van die mensen die gaan rustig 10 minuten lopen kletsen aan de andere kant van de gym terwijl hun handdoekje, water en telefoon nog op de plek liggen waar uitgerekend jij bij wilt.

Bijlagen

• images.jpg
    images.jpg
    7,4 KB · Weergaven: 49
Vaak gewoon een beetje janken met alles wat boven de 5 rep is, uithijgen en zeiken dat de timer te snel loopt.

• Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven