Fitness Seller

Welke versie van Windows was de slechtste ooit?

Peiling Peiling Welke windows versie was de slechtste toen het uitkwam?

• Totaal stemmers
    124
Klopt. Maar uiteindelijk is dat niet belangrijk, want het gaat om tevredenheid bij de klant, en zolang je dat niet hebt, ligt de fout toch bij jezelf als bedrijf, hoe je het ook draait of keert.

MS had gewoon tegen Dell, Lenovo, HP etc moeten zeggen dat ze Vista alleen mogen leveren met minimaal 2gb geheugen. En bij 1gb moesten de grafische effecten maar standaard uit staan. Dan was er niets aan de hand geweest, iedereen blij.

• Topic Starter Topic Starter
Hoe konden die mensen nou weten wat Vista zou doen op de laptops die ze kochten. Niemand wist toen dat Vista zoveel geheugen nodig had. Dat kwam je pas te weten na de aankoop. Opnieuw dus BS om de klant te verwijten dat ie niet slim is. De meeste klanten verwachten niet dat ze bedrogen gaan worden.

Tot de eerste mensen aan toe akkoord, de mensen achteraf sorry maar genoeg reviews in computerbladen. Ervaring leert sowieso dat men beter minstens 1 SP wacht, de mensen zullen het the hard way hebben geleerd.

Toegeven dat je fout bent is niet makkelijk precies. Als je even zoekt op internet staat het vol met klachten over Vista dat niet redelijk draaide op veel verkochte pc's. Het is genoeg in de media geweest en het heeft ook gezorgd voor de slechte reputatie van Vista. Maar gewoon volhouden dat er niets mis was met Vista joh, typisch MS gedrag is dat. De CEO doet het ook. Op deze manier heeft discussie geen zin, als jij telkens weer keiharde feiten gaat ontkennen.
Feiten?! Buiten een artikel van jou over een antal bugs in een betaversie van Vista heb jij geen enkel feit aangehaald.
Jij zou beter eens kijken naar de poll: minder dan de helft vindt dat Vista zo slecht was. Dat is pas een feit waar jij niet naar kijkt.

Op dit punt hoef ik ook geen fouten toe te geven... Ik geef gewoon de redenen aan waarom Vista een slechte reputatie opbouwde. Dat is allemaal gewoon waar, maar j3330 is zodanig verliefd op Windows Vista dat hij de gebreken die het had niet meer ziet of wilt toegeven. Dus dan is het de klant die de schuldige is.

Kan je het niet meer aan dat je de speler hoeft aan te vallen?

Jij geeft geen punten aan waar ik ooit problemen mee heb gehad met Vista en ik ben niet de enige.

Perfect is het zeker niet, nooit gezegd maar het is verre van het k*t OS dat jij beschrijft.

Helemaal mee eens. Het grootste deel van de problemen met Vista kwamen doordat je met meerdere bedrijven te maken had die niet altijd goed communiceerden. Maar dat is dus geen reden om te beweren dat de klant niet slim is.
Welkom in de marketingwereld...

Klopt. Maar uiteindelijk is dat niet belangrijk, want het gaat om tevredenheid bij de klant, en zolang je dat niet hebt, ligt de fout toch bij jezelf als bedrijf, hoe je het ook draait of keert.
Ook bij het bedrijf.

MS had gewoon tegen Dell, Lenovo, HP etc moeten zeggen dat ze Vista alleen mogen leveren met minimaal 2gb geheugen. En bij 1gb moesten de grafische effecten maar standaard uit staan. Dan was er niets aan de hand geweest, iedereen blij.
Ter info: het is nu al relatief lang geleden dat computers met 2gb of meer worden geleverd.
Trouwens: xp had nog een aanbevolen geheugen van min 128mb. Ik daag je uit om al je programmas te draaien met dat geheugen icm xp, ga je dan ook nog zeggen dat xp véél te veel geheugen gebruikt?

Windows ME zonder enige twijfel. Ik ben toen vrij snel naar Windows 2000 Pro overgestapt. Daarna naar XP.

Met Vista heb ik tot nu toe geen enkel probleem gehad.

Terug
Naar boven