awel dan waren die 40% de niet professionele gebruikers. Ik heb een jaar of 2 gehad en geen problemen gehad qua drivers. Maar nogmaals W7 heeft hier ook problemen mee, linux ook en Apple/Mac sleept mensen voor de rechter als men andere hardware wil gaan gebruiken of het werkt niet.
En wat denk je dat 95% van de gebruikers zijn
Er waren sowieso problemen met drivers hoor, vooral Nvidia was niet compatibel. Waarschijnlijk heb je geluk gehad.
Apple heeft inderdaad een PC fabrikant voor de rechter gesleept, maar dat is ook niet vreemd als die fabrikant simpelweg iets onwettig doet. Apple heeft ervoor gekozen om zelf hardware te maken en die software daar aan te koppelen. Hardware fabrikanten hebben die keuze maar te respecteren.
Voordeel voor Apple is dat ze minder ellende hebben met compatibiliteit, nadeel is dat ze een veel kleiner marktaandeel zullen hebben, omdat hun besturingssysteem niet aangekocht zal worden door de PC fabrikanten om te gebruiken.
Allicht zullen dat die 40% zijn.
Ik zei 40% van de ergernissen hoor, niet 40% van de gebruikers. Aan deze poll hebben net zo goed geavanceerde gebruikers deelgenomen. Was op 1 of andere grote PC website. Ben helaas de naam kwijt.
Officieel is het voor beiden 15gb hoor. Maak eens een parallels pvm file voor vista. En zelfs als W7 iets beter is: een HD van 1tb kost geen 80 euro meer.
Vreemd, Vista heb ik idd nog niet geprobeerd op Parallels, alleen fysiek. Maar het gaat niet over de kosten van de HD, meer het feit dat bijv. downloaden langer duurt, en dat het eigenlijk ook gewoon te lomp is. Je moet je OS toch kleiner kunnen maken qua GB vind ik. Dit lukt Apple en Linux, dus waarom MS niet.
Superfetch bvb. De schuld niet van de gebruiker, dat heb ik nooit gezegd. Integendeel en ik vind het maar goed dat mijn ram vol is met al mijn programmas.
Zegt me iets ja. Maar mijn punt is dat geheugen duur is en dat je met Vista eigenlijk al 4 gig in totaal nodig hebt wil je naast het OS nog flink wat multi-tasken. Maar het is goed dat dit nu verbeterd is.
Relatief gezien kan je alles gaan verdedigen natuurlijk. Vreemd dat veel mensen bij het zien van W7 denken dan: "waa dat ziet er gelikt uit". Wat versta je onder eenvoudige systemen? Google eenvoudig qua systeem? Waar heb je het over? Een homepage van altavista of google ziet er even easy uit en de een scoort beter dan de ander. Hedendaagse sites zijn gemakkelijker structureerbaarder dankzij scheiding van content en opmaak en zien er nu beter uit dan vroeger imo. Heb je de broncode van vista gezien dan?!
Laten we verder de bedrijfsleiding van microsoft niet verder aanpakken...
W7 ziet er een pak beter uit dan de vorige versies, akkoord.
Waar ik het over heb is layout vs eenvoud. Daar houden mensen nu eenmaal van. Vista zag er vaak 'cluttered' uit, W7 doet het op dat vlak beter door beter gebruik te maken van witruimte, dit zijn dingen die mij opvallen als grafisch designer
Altavista heeft die eenvoud juist van Google afgekeken! Ook microsoft heeft later die trend gevolgd met hun search engine...
Klopt, CSS rules, ik pas het zelf dagelijks toe
Ik hoef de broncode eigenlijk niet te weten, ik weet dat UNIX systemen nu eenmaal stabieler zijn en bijv. geen DLL hell hebben
een OS zonder bugs, voor na of wanneer ook kan niet. Dat er bij de release meer zijn is spijtig maar goed laten we wachten op de opvolger van leopard.
Tuurlijk kan dat wel

Het enige wat je kan hebben is dat mensen op een bepaald moment gaten vinden om te hacken, dat zal je altijd wel houden tot de laatste releases.
Snow Leopard heb ik binnen 2 dagen binnen
maak eens een programma en dan zul je zien dat wat die mensen van microsoft al doen op zich schitterend is en vraag je dan af waarom apple niet meer hardware gaat supporten.
Ik twijfel er niet aan dat het enorm veel werk is om Windows te schrijven en te herschrijven, maar ik hoef het niet meer in huis te hebben
Ik kan evengoed linux verdedigen want de pc naast de deze heeft ubuntu staan en ik gebruik hem al server.
Ja maar je werkt standaard waarschijnlijk het vaakst op Vista bedoel ik. Dan heb je toch de neiging om dat wat je vaker gebruikt te willen verdedigen (ik verdedigde vroeger XP tegenover Tiger en Ubuntu, kan je nagaan

).