Fitness Seller

Welke weightgainer?

HeinzH

Novice
Waardering
1
Lengte
1m94
Massa
80kg
Beste forumgenoten,
Zou graag gebruik willen maken van de aanwezige kennis hier :).
Mijn doel is om aan te komen, eerst maar eens 5 à 8 kilo had ik in gedachten. Nu gebruik ik een spierherstellende shake, maar nog geen gainer. Welke zou het meest geschikt zijn? Ik twijfel tussen twee. Verschil zit vooral in de hoeveelheid eiwit isolaat (40 tegen 25 per 100 gram). Zou deze hoeveelheid leidend moeten zijn in de keuze?
Als deze vraag te slap onderbouwd is dan hoor ik het wel ;).

http://www.powersupplements.nl/supreme-gainer-2000g-96
of
http://www.bodyenfitshop.nl/weight-gainers/body-fit-sportsnutrition/lean-gain

(Voeding is aardig op orde, sticky's grotendeels gelezen)

Laatst bewerkt:
Ik zou in jouw geval voor de Lean Gain kiezen, goede kwaliteit, lage prijs en de Isolaat eiwit heb je in dit geval eigenlijk niet echt nodig. Ik neem aan dat je dit als tussendoortje gebruikt en om en bij de training gewoon je 'losse' eiwit. Als je zelf een maaltijd (met dezelfde verhoudingen als Lean Gain) zou maken is de kip en/of vis die je gebruikt ook eiwitten die even snel afgebroken worden als concentraat. Gezien het feit dat je langere afgifte wil, betere afgifte en dus beter spieren aan wil zetten is de Lean Gain een completere keuze imo.

Welke spierherstellende shake heb je?

Ja....dat wil ik ook wel weten.

rijst, pasta 200gr p/d
vlees, elke soort (kip/vis) 250gr p/d
groenten 200gr p/d

srs, waarom carbs van een shake nemen terwijl je het uit voedsel kan halen, voeding op orde? niet dus, anders had je geen weightgainer nodig. (my opinion)

rijst, pasta 200gr p/d
vlees, elke soort (kip/vis) 250gr p/d
groenten 200gr p/d

srs, waarom carbs van een shake nemen terwijl je het uit voedsel kan halen, voeding op orde? niet dus, anders had je geen weightgainer nodig. (my opinion)

+1

Alles uit voeding probeer te halen. Alleen soms heb je het geval dat je geen tijd hebt, wat mijn meal replacement is:
Havermout + ADP.

Of je nou weightgainer maakt of wat havermout in de blender gooit. Havermout kost niets en is prima. Gewoon havermout drinken, weightgainer is onzin. Ik heb ze zelf ook gehad en de meeste zijn ten eerste vrij smerig (hele zoete smaken etc) en lastig weg te krijgen. Dus waarom lastig doen als je voor weinig geld gewoon havermout hebt wat je juist heel makkelijk kan wegdrinken?

CCG van xxl is wel lekker ( Cookies :p )
Vind het trouwens ook wel een goede gainer, beter dan al die merk rotzooi zoals Mammoth.

mutant mass

Lean Gain:) De Gainer die 100% suikervrij is en met het hoogste eiwitgehalte. Daar bovenop extra Vitamines en Mineralen. Extra BCAA en Glutamine.:) De smaken zijn overheerlijk!:1e:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties, voorkeur gaat duidelijk uit naar die van Body en fitshop! Of voeding verbeteren. In dat geval ga ik eerst weer naar mn voeding kijken (stuk goedkoper). Bovendien ben ik misschien wat te ongeduldig als het gaat om aankomen.

En vwb havermout; Is dat beter dan Brinta? Tot op heden neem ik brinta, maar zou ook eens havermout kunnen proberen als daar meer/betere nuttige stoffen in zitten voor groei.

De spierhersteller die ik nu neem is van de Tuinen, 'Super Whey Protein' van hun eigen merk (precision engineered). Hier ben ik mee begonnen omdat ik vaak lang last had van spierpijn (3 dagen) en ik dacht dat het wellicht wat zou helpen. Moet zeggen dat de spierpijn een stuk minder is geworden, maar uiteraard lastig te zeggen of het inderdaad door die shake komt ;).

• Like
Waarderingen: B&F
Bedankt voor de reacties, voorkeur gaat duidelijk uit naar die van Body en fitshop! Of voeding verbeteren. In dat geval ga ik eerst weer naar mn voeding kijken (stuk goedkoper). Bovendien ben ik misschien wat te ongeduldig als het gaat om aankomen.

En vwb havermout; Is dat beter dan Brinta? Tot op heden neem ik brinta, maar zou ook eens havermout kunnen proberen als daar meer/betere nuttige stoffen in zitten voor groei.

De spierhersteller die ik nu neem is van de Tuinen, 'Super Whey Protein' van hun eigen merk (precision engineered). Hier ben ik mee begonnen omdat ik vaak lang last had van spierpijn (3 dagen) en ik dacht dat het wellicht wat zou helpen. Moet zeggen dat de spierpijn een stuk minder is geworden, maar uiteraard lastig te zeggen of het inderdaad door die shake komt ;).

Op zich maakt het niet veel uit qua waardes en complexiteit. Ik zou dan voor Havermout kiezen ivm makkelijk mixbaar en een betere prijs. Voor je fysiek maakt het dus niet uit welke je neemt.:)

Dank je, voor het mooie compliment!:)

Terug
Naar boven