deleted
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
perry sport vind ik persoonlijk te duur.
meer als 2 euro per kg.
Maar veel succes met kopen
laat me weten hoe snel ze bezorgen![]()

denk dat hij ze snel wou
btw wrom id fitnes seller zoveel duurder op vlak vn gewichtn dan heli?
kg zijn toch kg of ben ik mis?
ban!Ik heb al mijn trainingsmateriaal bij Lifemaxx in Rotterdam besteld, mooi spul en snelle levertijd! Maar waarom zou je 50mm nemen, met 30mm kun je prima trainen, ik ga toch geen squats doen in mijn woonkamer...
fitnesseller is iets goedkoper dcht ik,maar bij helisport is bij bestelling van +50 euro levering gratis.maar bij seller krijgt je dan weer korting50mm is even duur op fitness-seller dacht ik. Dan heb je wel gietijzer en geen handvaten eraan. Maarja gewicht is gewicht
Ik zit nu trouwens ook met 30mm gewichten op een 25mm stang, gaat prima!

3 jaar?Als je 3 jaar op je producten wilt wachten moet je hier bestellen. Wat een pauper winkel

is waar,maar 50mm is tofferIk heb al mijn trainingsmateriaal bij Lifemaxx in Rotterdam besteld, mooi spul en snelle levertijd! Maar waarom zou je 50mm nemen, met 30mm kun je prima trainen, ik ga toch geen squats doen in mijn woonkamer...

Omdat jouw post 1 grote fail is! Daarom zeg ik ban!Hoezo, we delen hier toch ervaringen, of heb ik het mis?
Slaat nergens op wat je nu zegt.Als je 3 jaar op je producten wilt wachten moet je hier bestellen. Wat een pauper winkel