XXL Nutrition

Werken supplementen???

RICKPUNT

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
92kg
werken supplementen wel echt of is het allemaal nep?wie heeft er ervaring met supplementen die echt hebben gewerkt zoals het op de verpakking wordt beweerd en wordt aanbevolen door bekende body builders.
wat zijn de beste supplementen?en welk merk is het beste?

Geldverspilling als je het mij vraagt.

Supplementen waar je imo wel wat aan hebt:
whey, creatine, omega-3, multivitamine, vitamine D

Ja, natuurlijk zijn er supplementen die "werken". Het is maar de vraag wat jij er van verwacht.

Whey en creatine. Al twijfel ik nog steeds over de laatste. Whey zonder meer, zo puur en geconcentreerd vindt je niet in eten. Voeding blijft wel de key, supplementen zijn een aanvulling, geen vervanger. Proberen wat werkt. Voor mij werkte niets muv bovengenoemde, zegt mss meer over mij dan over de supps

---------- Post toegevoegd Sun 6 Jan 2013 om 19:20 ----------

Ja, natuurlijk zijn er supplementen die "werken". Het is maar de vraag wat jij er van verwacht.

Dat is potverdomme een politiek correct antwoord

:)

Laatst bewerkt:
En laat je niet misleiden door al die spammers hier.

:spam:

Whey en creatine. Al twijfel ik nog steeds over de laatste. Whey zonder meer, zo puur en geconcentreerd vindt je niet in eten. Voeding blijft wel de key, supplementen zijn een aanvulling, geen vervanger. Proberen wat werkt. Voor mij werkte niets muv bovengenoemde, zegt mss meer over mij dan over de supps

Whey is GEEN supplement, maar een voedingsmiddel.

Wat creatine betreft:

Het feit dat je tijdens een training een wat betere pomp krijgt en wellicht wat meer reps kunt doen heeft geen betekenis in het licht van resultaten gemeten over een tijdspanne van jaren.

Optimaal trainen i.c.m. met de juiste afstemming van randvoorwaarden rust en voeding zijn voldoende om maximale resultaten te behalen (los bezien van AAS gebruik).

Het beste 'supplement' wat ik verder kan bedenken voor je training en voeding is 'consistency'. Volledig gratis en intern aanwezig, kost alleen geduld en discipline om dit de kans te geven voor je te laten werken. :)

Dit is net zoals vragen "werken Marokkanen?"

95% bestelen je en de overige 5% presteert maar de helft van wat ze je beloofden :trollface:

:)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
en wat zijn de beste merken?

Dat is ongeveer dezelfde vraag als vragen of voedsel werkt.

Caffeine, bcaa, dmaa en creatine hebben allemaal een meerwaarde met trainen.

Whey en creatine hebben absoluut een meerwaarde

Een pre-workout booster kan ook wel goed effect hebben, maar niet iedereen reageert daar hetzelfde op, je moet zelf maar even aankijken of het effect heeft en of je die het geld waard vind

Vloeibare creatine en intressante dingen die veel beloven zoals testo-boosters zijn totale onzin en moet je niet kopen.

Whey en creatine hebben absoluut een meerwaarde

Een pre-workout booster kan ook wel goed effect hebben, maar niet iedereen reageert daar hetzelfde op, je moet zelf maar even aankijken of het effect heeft en of je die het geld waard vind

Vloeibare creatine en intressante dingen die veel beloven zoals testo-boosters zijn totale onzin en moet je niet kopen.

dat hoeft echt niet perse en daarom:
http://forum.dutchbodybuilding.com/...lke-zijn-werken-echt-werken-eigenlijk-281489/

• Like
Waarderingen: baws
Terug
Naar boven