AndroidHealthClinic

werkende fatburners

durante

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
72kg
hoi,

ik probeer laatste paar maanden af te vallen en heb perfect burn van body en fit shop gekocht. ik merk er geen verschillen van ook al ken ik de stoffen die erin zitten. ik let goed op mijn dieet en zit in een caloric deficit en verder train ik vrij zwaar en doe ik lanzame cardio.

na 2 maanden volhouden viel ik 4 kilos af alleen kon ik niet meer volhouden omdat ik simpelweg altijd moe was en constant energieloos was waarna ik stopte met mijn dieet en weer heel veel begon te eten.

nou is mijn vraag of jullie een supplement kennen die een werking heeft zoals dexaprine. ik had een potje gekocht 8 maanden geleden( oude versie met 1.3 dmaa) en ... wauw. het was echt een geweldige product en gaf me enorm veel energie en kon erg goed mee trainen. het is een van de producten die ik een 10/10 zou geven :D.

als jullie een product kennen die een sorrtelijke effect heeft, deel het alsjeblieft !:)

met vriendelijke groet
dan

Als je moe en energieloos was tijdens je dieet dan zou ik eerst eens naar je voeding kijken, het is zelfs in een cut goed te doen om genoeg energie uit je voeding te halen zodat je je niet suf voelt;) Eventueel kan je een extra kopje koffie drinken !

hoi,

ik probeer laatste paar maanden af te vallen en heb perfect burn van body en fit shop gekocht. ik merk er geen verschillen van ook al ken ik de stoffen die erin zitten. ik let goed op mijn dieet en zit in een caloric deficit en verder train ik vrij zwaar en doe ik lanzame cardio.

na 2 maanden volhouden viel ik 4 kilos af alleen kon ik niet meer volhouden omdat ik simpelweg altijd moe was en constant energieloos was waarna ik stopte met mijn dieet en weer heel veel begon te eten.

nou is mijn vraag of jullie een supplement kennen die een werking heeft zoals dexaprine. ik had een potje gekocht 8 maanden geleden( oude versie met 1.3 dmaa) en ... wauw. het was echt een geweldige product en gaf me enorm veel energie en kon erg goed mee trainen. het is een van de producten die ik een 10/10 zou geven :D.

als jullie een product kennen die een sorrtelijke effect heeft, deel het alsjeblieft !:)

met vriendelijke groet
dan

Beter eet je meer eten en/of carbs wanneer je dat nodig hebt = wanneer je opstaat en voordat je gaat trainen.

Heb je in je dieet ook een refeed zitten of carb load? Dat zorgt er vaak voor dat je wat meer energie hebt voor een aantal dagen...

Slaap je wel genoeg?

Wat caffeine pakken?

Er zijn natuurlijk veel poedertjes, kruidjes en worteltjes die zorgen voor extra energie maar ik zou eerst naar je dieet en leefstijl kijken...

Verder als je 4 kilo (puur vet) binnen 2 maanden afvalt ben je op de goede weg!

• Topic Starter Topic Starter
jah ik had 4kilo vet verloren alleen was ik daarna helemaal uitgeput en begon ik weer te eten waardoor ik weer aankwam. sorrt crash diet was het dus.

maar ik denk dat ik begrijp wat ik moet doen. mijn vorige plan was carbs zoveel mogelijk vermijden zodat mijn insuline niet stijgde. ik ga proberen om meer carbs te eten in vorm van groente , kijken of dat werkt.

wat mijn slapen betreft, ik ben elke dag 18 uur actief bezig door werk,school ed. dus zijn mijn slaaptijden erg onregelmatig omdat ik af en toe tot heel laat moet werken.

dankjewel voor jullie reactie's ! :)

fat attack van XXL

Terug
Naar boven