Fitness Seller

Westside 4 skinny bastards

maul

Novice
Waardering
0
Hallo,

Na enkele maanden rippetoe heb ik besloten om bill starr te doen maar dat stak na een tijd echt zwaar tegen (te weinig variatie tov rippetoe). In de sticky kwam WS4SB tegen en dat leek interessant.
Ik heb men schema gemaakt op basis van deze site http://www.defrancostraining.com/articles/38-articles/60-westside-for-skinny-bastards-part1.html.

Mijn doelen is meer algemene vorm dus zowel massa als kracht.
Nu had ik nog een vraag: lower body training komt maar 1x voor in men schema waarbij ik enkel in week 1-3 en week 7-9 de squat of een variant van de squat doe, ik vind dit zelf nogal weinig dus dacht ik eraan om op een andere dag nog te squaten. Is dit aan te raden?

alvast bedankt

Bijlagen

Luister nou maar naar Joe de franco. Waarom zou je het aanpassen/veranderen? die man is zelf een beer met giganties veel verstand en dan ga jij zn schema veranderen want zou niet goed genoeg zijn? Train dan gewoon wat anders jongen.

Er is maar 1 LB-dag omdat er van wordt uitgegaan dat je ook nog aan andere sport (basket, rugby, ..) doet waardoor je LB al vrij zwaar wordt aangepakt op die trainingen.

• Topic Starter Topic Starter
Luister nou maar naar Joe de franco. Waarom zou je het aanpassen/veranderen? die man is zelf een beer met giganties veel verstand en dan ga jij zn schema veranderen want zou niet goed genoeg zijn? Train dan gewoon wat anders jongen.
Zoals ik al zei was het maar een VRAAG of dit mogelijk was, een gewoon antwoord was voldoende geweest.
Overigens moest je het artikel zelf eens deftig hebben gelezen dan zou je merken dat de Franco zelf kleine aanpassingen aanbeveeld.
If you're a non-athlete just looking to pack on some size and strength, you can incorporate "extra workouts" on non-workout days. Since Wednesday is your only leg day, I recommend a lower body sled-dragging workout on Saturday. This is just one example.
There's a lot of room for variety in this training template. That's what I love about it. Get creative and find out what works for you!
willem9 zei:
Er is maar 1 LB-dag omdat er van wordt uitgegaan dat je ook nog aan andere sport (basket, rugby, ..) doet waardoor je LB al vrij zwaar wordt aangepakt op die trainingen.
Oke, ik doe zelf niet aan sport buiten KT, dus zou je een lichte squat op de vrijdag aanraden?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven