MuscleMeat

Westside barbell log KaLe

Bezoekers in dit topic

ME benchpress

Zonde zonde zonde.. ik had zaterdag niet mijn borst en triceps zo moeten afmatten (maarja, moest en zou een training pakken, en het was ook de bedoeling om even 1 a 2 weken split te pakken. Toch van gedachte veranderd. Met zware spierpijn en te weinig hersteltijd je ME training ingaan, is niet echt aan te raden. Daarom ook weinig volume op de triceps.

Pulldown (opwarm)
20x50
15x50

Bench
5x80
3x100
3x120
1x130
1x140 Hier gestopt met maxen. 140 ging al moeizaam en merkte dat er aardig wat druk op mijn strotje kwam.
44x60 (dit keer achter elkaar, dit keer zonder breathingstyle vanaf 40)

Incline flyes ss flatflyes
10x28 ss 8x28
8x28 ss 6x28

BW Dips
15xBW
15xBW
10xBW

90gr BOR's
8x120
8x120
8x120
8x120

One arm oly bar curl
8x25
8x25
8x25

Concentrated hammercurl
6x24
6x24
6x24

Rope facepulls
12x50
12x50
12x50
12x50
 
Vind niet dat je mag klagen over je training bro, lekker load die je overal gebruikt imo.

44x60 over afmatten gesproken :D
 
Idd, ik vind het ook lang niet verkeerd. Aardig wat sets met geen kinderachtige gewichten. Wat is je 1RM bench?
 
145, maar ik weet bijna zeker dat ik de 150 had kunnen pakken als ik wat meer hersteld was (vorige 150 attempt had ik 'm bijna, maar bij mijn sticky point een klein vingertje hulp).
 
Dan heb je em binnenkort wel.. beter ff wat rustiger net na je operatie dan dat het helemaal misgaat en je een tijdje uit de roulatie bent.
 
Ik heb trouwens deze jongens binnen gekregen, ik wacht alleen nog op de sluitringen. Olympische korte stangen, relaxed! Kan in totaal zo'n 120 kg per kant op, dus ideaal voor rows, shrugs, snatchen, farmerwalks, etc. Ze zijn eigenlijk net iets te lang om te pressen, maar dat moet ik nog uittesten en dat doe ik als de sluitingen binnen zijn.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Whoehoe, ik word helemaal geil van deze trainingssT. Bevalt me echt prima!
 
145, maar ik weet bijna zeker dat ik de 150 had kunnen pakken als ik wat meer hersteld was (vorige 150 attempt had ik 'm bijna, maar bij mijn sticky point een klein vingertje hulp).

"Sticking" toch???

44 x 60 :eek: Lekker!
 
"Sticking" toch???

44 x 60 :eek: Lekker!

Sticky, sticking, who cares :D

En die 44x60 zijn helemaal niet lekker, want je weet daarna niet waar je het zoeken moet van de verzuring :D
 
Kale heeft alleen plakkerige puntjes :D
 
Sodeju echt veel volume gebruik je KaLe!

Wel gaaf dat je zovaak die 60kg omhoog krijgt, ik verzuur al giga na 8herhalingen.

Die korte stangen lijken me super rlxd, kan je ook zwaar hammer benches mee gaan doen, erg lekker oefening!

Hoe doe jij die face pulls, ik probeerde ze laatst ook bij zon cable tower maar daar was ik meer bezig met het niet naar voren vallen dan dat het zwaar was voor schouders.

Maar suc6 met je strot!
 
Sodeju echt veel volume gebruik je KaLe!

Wel gaaf dat je zovaak die 60kg omhoog krijgt, ik verzuur al giga na 8herhalingen.

Die korte stangen lijken me super rlxd, kan je ook zwaar hammer benches mee gaan doen, erg lekker oefening!

Hoe doe jij die face pulls, ik probeerde ze laatst ook bij zon cable tower maar daar was ik meer bezig met het niet naar voren vallen dan dat het zwaar was voor schouders.

Maar suc6 met je strot!

Thanks!

Hammer benches kunnen natuurlijk ook.
Wat betreft die facepulls. Ik doe ze op de pully. Hang achterover en ga facepullen. Gaat goed hoor.
 
Kale gaat ervoor!;)
Hoe lang zijn die stangen dan oud? En waar heb je ze vandaan?
Volgende week krijg ik eindelijk uitsluitsel over die stangen die ik wil.
 
we hebben trouwens dezelfde 1RM's op dit moment, behalve dat jij 2,5 kg meer had op je bench!
 
Volgen smij houdt die breathing dinges vooral in, dat ie bovenin vasthoudt en een keertje diep ademhaalt voor de volgende rep :)
Denk ik...
 
Volgen smij houdt die breathing dinges vooral in, dat ie bovenin vasthoudt en een keertje diep ademhaalt voor de volgende rep :)
Denk ik...

Klopt! :)
 
we hebben trouwens dezelfde 1RM's op dit moment, behalve dat jij 2,5 kg meer had op je bench!

Ik wilde het laatst al zeggen. Met GM's en rackpulls lopen we ook al redelijk gelijk op. Grappig.
 
Wedstrijdje doen dan.
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven