MuscleMeat

Westside barbell log KaLe

Bezoekers in dit topic

systeembeheerders druk? ik heb op me stages als systeembeheerder niet veel te doen gehad, af en toe een projectje en een netwerk aanleggen, maar als het eenmaal draaide was het strandbal gooien :P
 
Je gaat lekker Kale (Op de 'blessure' na dan)... Keep it going!..

Kies trouwens voor wat meer rust bij het zoeken van je balans.. Rust is echt UBER belangrijk! Tis niet voor niets dat artsen e.d. het eigenlijk altijd aanbevelen

Artsen bevelen rust aan om mensen gewoon gebruik te kunnen laten maken van hun natuurlijk vermogen tot herstel. Daar is een bepaalde tijd aan verbonden, alleen een hoop mensen vinden dat te lang duren. ;)

Goed advies van die vriend van je kale, ik zou je hetzelfde aanbevelen! :thumb:

Verder een geweldig log, het is dat DC training me nu zo goed bevalt, als ik dat zat zou zijn zou ik ook gaan powerliften! :D
 
systeembeheerders druk? ik heb op me stages als systeembeheerder niet veel te doen gehad, af en toe een projectje en een netwerk aanleggen, maar als het eenmaal draaide was het strandbal gooien :P


Ik weet niet, maar ik heb in mijn eentje 8 servers, 50 werkplekken en de telefonie te beheren. Daarnaast nog een meuk projecten, migraties en uitbreidingen. Alles maar dan ook alles wat een beetje met ICT te maken heeft, word mij voorgeschoteld.


Artsen bevelen rust aan om mensen gewoon gebruik te kunnen laten maken van hun natuurlijk vermogen tot herstel. Daar is een bepaalde tijd aan verbonden, alleen een hoop mensen vinden dat te lang duren. ;)

Goed advies van die vriend van je kale, ik zou je hetzelfde aanbevelen! :thumb:

Verder een geweldig log, het is dat DC training me nu zo goed bevalt, als ik dat zat zou zijn zou ik ook gaan powerliften! :D


thanks :)
 
K*tzooi. Virusje te pakken. Verkouden, maagkrampen, moe. Toch trainen.

ME Bench
Pushpress (eerste keer)
5x40
5x60
3x70
3x80
1x90 pr
1x100 F
1x100 F
1x100 F
1x95 pr

Benchpress
2x10x100
2x8x90 (Illegal wide grip)

Pressdown
4x12x50

Chins
1x8xBW
3x6xBW

Concentration curl
3x8x20

Side raises
3x12x16

- Pushpress. Eerste keer. Kon verdorie die 100 steeds niet locken.. Als ik me wat beter voel pak ik 'm zeker.
- Chins.. weer iets heel vaags. Hoop dat het een soort verkramping is. Maar na die 8 keer, toen ik weer op mijn benen stond, kreeg ik enorme pijn in het midden van mijn rug. Geen lucht meer. Daarna nog 3 sets geprobeerd. Ging niet van harte natuurlijk. Elke keer weer geen lucht meer, tijdens het chinnen geen pijn, maar bij het staan weer wel..
 
100 PP moet toch geen probleem voor jou zijn met je kracht. Beetje aan de techniek wennen en dan zit je binnen no-time op de 100+.
 
100 PP moet toch geen probleem voor jou zijn met je kracht. Beetje aan de techniek wennen en dan zit je binnen no-time op de 100+.

Is idd ook de eerste keer. Leek meer op militairypress dan pushpress. :p moet even de snelheid onder de knie krijgen.
 
Op aanraden van the Locust ga ik Pushpress waven op Bench DE dag. Speedbenches doen toch niets goeds bij mij, dan alleen mijn ellebogen verzieken.

3-4 waves met 3 reps per set.

Dus bijv.

3 x 40
3 x 50
3 x 60
3 x 70
3 x 80
3 x 65
3 x 75
3 x 85
3 x 60
3 x 70
3 x 80
 
Op aanraden van the Locust ga ik Pushpress waven op Bench DE dag. Speedbenches doen toch niets goeds bij mij, dan alleen mijn ellebogen verzieken.

Speedbenches zijn zonder bands een vrij waardelozen oefening denk ik. Eventueel om af en toe eens te doen om terug je snelheid wat te oefenen. Maar om een echte basis te bouwen zijn ze voor mij niet nuttig.( ik ga ervan uit dat jij ook geen bands gebruikt)
 
hehe volg de trend maar kerel... push press ipv speed bench
 
Ook zonder bands zijn speed benches goed te doen hoor, al was het alleen maar om je vorm te oefenen.
 
Dieet ATM

maaltijd 1
150 gram havermout
1 scoop pro80
1 eetlepel lijnzaadolie

maaltijd 2
125 gram rijst
125 gram kipfilet
100 gram broccoli

maaltijd 3
125 gram rijst
125 gram kogelbiefstuk
100 gram broccoli

maaltijd 4
100 gram brinta
1 scoop pro80
1 banaan

maaltijd 5
125 gram pasta
100 gram gerookte zalm

maaltijd 6 post workout
100 gram xtargo
25 gram whey

maaltijd 7
125 gram rijst
100 gram kipfilet
100 gram broccoli

4000kcal



op Niet-trainings dagen vervang ik de laatste maaltijd door 4 eieren en 50 gram eiwit.
 
Stomme vraag misschien, maar hoe regel je het bereiden van de maaltijden, de eventuele opslag en het transport? :)

Ik ben benieuwd naar de manieren waarop mensen dat optimaliseren, want ik MOET eigenlijk beter gaan eten, maar zit met een gevalletje tijdgebrek.
 
- kip en biefstuk bak ik voor 2 dagen
- 375 gram rijst per dag
- pasta voor 2 dagen
In totaal ben je 15 minuten bezig.

De broccoli is diepvries en haal ik 's ochtends uit de vriezer en laat het op mijn werk ontdooien. De rest neem ik mee in bakjes. S-i-m-p-e-l :)

Tupperware + koelkast + magnetron = the bomb :D
 
En eet je in het weekend ook zo strict?
 
En eet je in het weekend ook zo strict?

Zaterdags wel. Soms mis ik een maaltijd, maar dan pak ik op de rest wat meer. Zondag eet ik soms zelfs maar 3-4 maaltijden :D Maar dat is alleen als ik de vorige avond gezopen heb :roflol:
 
Kogelbiefstuk en dan voor 2 dagen klaarmaken .... :eek!: (culinaire barbaar!)

Waarom eigenlijk.. biefstukje bakken duurt 6 minuten.. zo snel kun je nog niet eens water koken.
 
Kogelbiefstuk en dan voor 2 dagen klaarmaken .... :eek!: (culinaire barbaar!)

Waarom eigenlijk.. biefstukje bakken duurt 6 minuten.. zo snel kun je nog niet eens water koken.

Ik moet zowiezo de avond ervoor een biefstuk bakken en daarna in de koelkast mieteren. Dus waarom niet meteen voor 2 dagen. En het smaakt prrrima ;)
 
dus jij bakt eerst je biefstuk, en vervolgens doe je hem weer inde koelkast? en later warm je het op met magnetron neem ik aan?
 
laat 'm eerst afkoelen natuurlijk. Daarna gaat deze in de koelkast. Kan niet anders. We hebben geen bakplaat oid op het werk.
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven