AndroidHealthClinic

WFC Physique of the Week - Stem mee. Stem Danny Dobsen!

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Supplementen Anabolen Technologie Wetenschap 10.000 likes 10.000 berichten
Waardering
22.777
Lengte
1m96
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Zoals te lezen valt in dit topic:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/physique-the-week-online-contest-370013/
Dacht Michael Green hier even op dit forum te registreren en stemmen te vergaren door ontzettend de wijsneus uit te hangen. Nu ben ik de beroerdste niet, en in dat lijstje van mensen staat iemand met daadwerkelijk een goed fysiek. Danny Dobsen. Hij staat nu op gelijke voet met wijsneus Michael, dus stem Danny Dobsen en laat die gast winnen i.p.v. die vervelio van een Michael.

Stemmen kan hier:
http://www.worldfitnesschampionships.com/potw/fitness-competition/

En om op 'niveau' te blijven met Michael: "u mad kunt?"

u mieren borstbroeder?

gedaan bra. Wat een knuppeltje. Danny wel goed fysiek though nohommel.

En wat een kneusje is die gast. Jeukende handen krijg ik dr van

Laatst bewerkt:
muahaha held, jammergenoeg kan ik jou ook geen karma geven :mad:

Gestemd voor m'n naamgenoot

Die Michael Green heeft het minst fysiek van die hele lijst, of ligt dat aan mij.
Stemmen kan ik niet. Heb geen Vleesboek.

Sorry, zag een chick, kreeg vote.

Voted for Danny

episch terugvuur

gestemd!

Gestemd!

backfire-how-does-it-feel.jpg

Misschien volgende week ook meerunnen. Als we nu steeds met een paar dbbers meedoen staan er tenminste fatsoenlijke fysieken tussen

Gisteren al op hem gestemd.

Zal wel aan mij liggen, maar paar van die gasten hebben echt wel een mooi fysiek hoor. Alleen die Luke en Julian hebben minder definitie dan de rest.

Maar misschien kijken jullie er gewoon anders tegenaan :o

Homo's

Ze gaan wel nek aan nek die Danny en Michael.. Hij heeft vast meer topics geopend op verschillende forums

Ze gaan wel nek aan nek die Danny en Michael.. Hij heeft vast meer topics geopend op verschillende forums

Nee, heb ik niet gedaan. Kijk...

Zo is het gegaan:
- Ik meld mij aan op dbb.com omdat een vriend mij aanraad om hier stemmen te krijgen omdat ze dat wel zullen
doen.
- Vervolgens zijn de 1ste paar reacties al één en al haat haat haat.
- Actie --> Reactie (ik doe wat terug, wat niet eens haat is aangezien umad/ujelly etc trolltaal is).
- Alle gangas komen erbij omdat het natuurlijk vriendjes zijn en dan wordt het haat ^10.
- Vervolgens wordt dit topic aangemaakt waarop iedereen van dbb.com moet stemmen.
- Actie --> Reactie.

Ik geef niet zomaar op alleen omdat hier iedereen tegen mij is, van mij kan je 110% inzet verwachten, tschüss.

Zo is het gegaan:
- Ik meld mij aan op dbb.com omdat een vriend mij aanraad om hier stemmen te krijgen omdat ze dat wel zullen
doen.
- Actie --> Reactie (ik doe wat terug, wat niet eens haat is aangezien umad/ujelly etc trolltaal is).
- Alle gangas komen erbij omdat het natuurlijk vriendjes zijn en dan wordt het haat ^10.
- Vervolgens wordt dit topic aangemaakt waarop iedereen van dbb.com moet stemmen.
- Actie --> Reactie.

Ik geef niet zomaar op alleen omdat hier iedereen tegen mij is, van mij kan je 110% inzet verwachten, tschüss.

misschien is schaken iets voor jou ?

done

Zo is het gegaan:
doen.
- Actie --> Reactie.

Hier viel ik van mijn stoel... :roflol:

Terug
Naar boven