XXL Nutrition

WFC Physique of the Week - Stem mee. Stem Danny Dobsen!

Hey heb jij geen facebookvriendjes die ff kunnen stemmen?

Die zijn te druk bezig met mijn WK poule in te vullen om een trainingssessie bij mij thuis te winnen inclusief 1x toilet bezoek en 1x refill van waterfles.

Had je maar facebook he, dan kon je dit ook winnen

• Topic Starter Topic Starter
Die zijn te druk bezig met mijn WK poule in te vullen om een trainingssessie bij mij thuis te winnen inclusief 1x toilet bezoek en 1x refill van waterfles.

Met na afloop een true natural massage van Leroy 'Loco-lolo' Lee Kakiay?

Nee, heb ik niet gedaan. Kijk...

Zo is het gegaan:
- Ik meld mij aan op dbb.com omdat een vriend mij aanraad om hier stemmen te krijgen omdat ze dat wel zullen
doen.
- Vervolgens zijn de 1ste paar reacties al één en al haat haat haat.
- Actie --> Reactie (ik doe wat terug, wat niet eens haat is aangezien umad/ujelly etc trolltaal is).
- Alle gangas komen erbij omdat het natuurlijk vriendjes zijn en dan wordt het haat ^10.
- Vervolgens wordt dit topic aangemaakt waarop iedereen van dbb.com moet stemmen.
- Actie --> Reactie.

Ik geef niet zomaar op alleen omdat hier iedereen tegen mij is, van mij kan je 110% inzet verwachten, tschüss.

Graaf een diepe put, kruip erin en sterf

Dank

• Topic Starter Topic Starter
Met na afloop een true natural massage van Leroy 'Loco-lolo' Lee Kakiay?

Hmmm dat zit eigenlijk niet in de prijzen.

Zou dit je extra triggeren om een comment te plaatsen dan ? Kan wel kijken of ik iets voor je kan regelen. Leroy en ik zijn namelijk vrienden op facebook !!!!!

Allemaal jelly haterz in deze topic!

Jahoor dat mag, zolang het maar niet Michael G is :o

Done.

Michael dinges, rot aub op toedeloe

Vergeet de whey shake niet

hoe gruwelijk veel topics zou hij op 10000 verschillende fora hebben aangemaakt om zo veel stemmen te krijgen met zo'n matige fysiek xd

hoe gruwelijk veel topics zou hij op 10000 verschillende fora hebben aangemaakt om zo veel stemmen te krijgen met zo'n matige fysiek xd

Nee, heb ik niet gedaan. Kijk...

Zo is het gegaan:
- Ik meld mij aan op dbb.com omdat een vriend mij aanraad om hier stemmen te krijgen omdat ze dat wel zullen
doen.
- Vervolgens zijn de 1ste paar reacties al één en al haat haat haat.
- Actie --> Reactie (ik doe wat terug, wat niet eens haat is aangezien umad/ujelly etc trolltaal is).
- Alle gangas komen erbij omdat het natuurlijk vriendjes zijn en dan wordt het haat ^10.
- Vervolgens wordt dit topic aangemaakt waarop iedereen van dbb.com moet stemmen.
- Actie --> Reactie.

Ik geef niet zomaar op alleen omdat hier iedereen tegen mij is, van mij kan je 110% inzet verwachten, tschüss.

Hij heeft iig een beter fysiek dan deze --> http://www.worldfitnesschampionships.com/potw/george-austerberry/

Terug
Naar boven