Montai
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 292
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 8%
heb je je niet bezeerd?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nee, heb ik niet gedaan. Kijk...
Zo is het gegaan:
- Ik meld mij aan op dbb.com omdat een vriend mij aanraad om hier stemmen te krijgen omdat ze dat wel zullen
doen.
- Vervolgens zijn de 1ste paar reacties al één en al haat haat haat.
- Actie --> Reactie (ik doe wat terug, wat niet eens haat is aangezien umad/ujelly etc trolltaal is).
- Alle gangas komen erbij omdat het natuurlijk vriendjes zijn en dan wordt het haat ^10.
- Vervolgens wordt dit topic aangemaakt waarop iedereen van dbb.com moet stemmen.
- Actie --> Reactie.
Ik geef niet zomaar op alleen omdat hier iedereen tegen mij is, van mij kan je 110% inzet verwachten, tschüss.
Als je gewoon anders had gereageerd op die eerste posts zou je topic niet zo ontspoord zijn.
En nu doe je het weer.

Weer een kutpost en wtf zijn gangas
@Getxxl heb gestemd![]()
Als je gewoon anders had gereageerd op die eerste posts zou je topic niet zo ontspoord zijn.
Another word for sl*t. A chic which has multiple sex partners. A ganga would easily suck your d*ck if you asked nicely. The word orginated in Western Sydney
Man 1: Did you see that ganga at the party?
Man 2: Yeah she fucked like 5 guys

"If you're a shredded sickkunt, you can get away with anything brah! Even with wearing a too small t-shirt, umad?" aldus MG http://instagram.com/p/pmQsmnD7Ke/?modal=true
Waarom zouden mensen boos worden als jij je t-shirtje naar beneden trekt?

Is er nou niemand die facebook heeft en ervoor kan zorgen dat die sukkel niet wint?