AndroidHealthClinic

What do?

Lorat

Cool Novice
Waardering
0
Ik ben momenteel met een test e kuur bezig die ten einde loopt deze week. 7 juni heb ik een operatie aan mijn scheenbeen ( waar ik nog niks van wist voor ik de kuur begon).

Moet ik het melden aan de arts dat ik testosteron aan het gebruiken was voor de narcose enzovoort?

Tuurlijk, ze zullen je het nog gaan vragen voordat je KO gaat.
Gewoon melden is toch niks mis mee.
Suc6

Ja melden maar alleen test heeft geen invloed op operatie, nolva trouwens ook niet. Ik heb van de winter aan aan de nolva gezeten in het ziekenhuis.

Ja, even erbij vermelden.
Geeft geen problemen bij de operatie ofzo, maar de anesthesist kan hier dan wel rekening mee houden, kan zijn dat je met aas iets meer nodig hebt om goed onder narcose te blijven.

testosteron heeft geen invloed op je narcose. ik ben ook al geopereerd tijdens een kuur.

---------- Post toegevoegd Fri 25 May 2012 om 19:12 ----------

Ja, even erbij vermelden.
Geeft geen problemen bij de operatie ofzo, maar de anesthesist kan hier dan wel rekening mee houden, kan zijn dat je met aas iets meer nodig hebt om goed onder narcose te blijven.

jij kan toch wat uit je mouw schudden de laatste tijd. hou toch is op met veronderstellingen. testosteron is geen amfetamine. heeft helemaal geen invloed op narcose.

Terug
Naar boven