XXL Nutrition

Wheight Gainer ? Goed of nou niet

SkeeR

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
82kg
Hoi,

Ik heb een beetje rond gekeken op het forum en gelezen en daar komen allerlei verschillende antwoorden uit.

Mijn vraag is namelijk ik heb weight gainer aangeschaft omdat ik erg ben afgevallen en zou graag wat aan willen komen. Naast weight gainer gebruik ik ook creatine en werd mij verteld dat dit samen erg goed gaat. maar is het nou echt dat je er gewoon vet van word of ligt het gewoon puur aan hoe jij traint. Hieronder heb ik even neergezet hoevaak ik per week train :D

Maandag Fitness
Dinsdag Fitness
Woensdag rust
Donderdag Hardlopen
Vrijdag Fitness
Zaterdag en zondag rust en af en toe ook op zondag hardlopen.

Alvast bedankt

Alvast Bedankt

Zitten meestal veel suikers in... Beter doe je het met vast voedsel!

ik zou weightgainers alleen gebruiken in combinatie met een goede voeding, en zoals quifix als zei, er zitten meestal veel suikers in. Maar dit hoeft niet perse, moet je even goed naar kijken.
Je moet zowiezo goed blijven trainen :D

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon een "boterhammetje" meer eten ipv die rommel.

neem wat je wil.. het gaan je om een makkelijke toevoeging van flink wat extra calorieen blijkbaar. Als je bang bent om vet te worden, moet je niet snel aan willen komen en gewoon rustig opbouwen, heb je ook geen wgainer nodig...

Als t snel om de kilos gaat, is t makkelijk.
Merk, samenstelling, wel of geen suiker, maakt allemaal weinig uit dan.
Je kunt ook een paar shotjes olijfolie per dag nemen, zak chips eten en door je shakes, kwark, yoghurt of whatever een paar lepels honing en pindakaas eten.

Sochtends een paar boterhammetjes extra smeren en probleem is opgelost. Is cheaper en lijkt mij zelfs makkelijker dan een shake maken hoor...

Wat mij tot nu toe is opgevallen is dat als je aan de W.G. zit het leuk mee genomen is die kilotjes.
Maar zodra je er mee stopt zijn ze ook zo weer pleite. of ben ik de enige?
kortom, wil (ik) daarmee aankomen ben ik gedoemd dit te blijven gebruiken

Wat mij tot nu toe is opgevallen is dat als je aan de W.G. zit het leuk mee genomen is die kilotjes.
Maar zodra je er mee stopt zijn ze ook zo weer pleite. of ben ik de enige?
kortom, wil (ik) daarmee aankomen ben ik gedoemd dit te blijven gebruiken

Nee, ik gebruik geen weightgainer meer. Mijn kilo's vliegen dr niet af, maar komen juist aan.

Ik vind WG'ers echt overrated.

Alleen ik weet nu (waarschijnlijk) hoe ik met mijn lichaam om moet gaan kwa voedingsstoffen. Het gaat allemaal om kcal; aan een gerecht eetlepel pindakaas toevoegen of meer brinta eten tussendoor zijn al simpele dingen om kcal omhoog te krijgen.

Bij mij werkt het beste om aan te komen is hoog in vetten en hoog in carbs.

niet doen is gewoon dure brol in mijn ogen
dat vol suikers zit.
na er duizenden euros aan te spenderen was ik nog niet bijgekomen.
gezonde vaste voeding "met een schema" thats the spirit!!!
whey is dan weer wel goed vind ik.

succes

niet doen is gewoon dure brol in mijn ogen
dat vol suikers zit.
na er duizenden euros aan te spenderen was ik nog niet bijgekomen.
gezonde vaste voeding "met een schema" thats the spirit!!!
whey is dan weer wel goed vind ik.

succes

Ik vind het ook jammer voor je geld. Je kan het inderdaad makkelijker uit je voeding halen door simpelweg meer te eten.

Alleen dat ze boordevol suikers zijn ben ik niet mee eens. Sommige weightgainers hebben wel degelijk goede voedingsstoffen. Ik ben afgestapt, omdat ik het makkelijker uit andere bronnen kan halen en ook omdat al die weightgainers boordevol vitamines en mineralen zitten. Aangezien ik veel uit voeding haal én nog eens een tab slik vind ik dat overbodig en ook jammer voor je centjes.

Edit-

Lol. Zie mijn post van 1 mei; waar ik RP heilig prijs.

Sinds ik niet meer RP drink heb ik bijna geen last meer van misselijkheid. Kijk eens aan nog een voordeel :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven