XXL Nutrition

Whey 95 aptonia

Vostro

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
78kg
Vetpercentage
10%
Ik kwam laatst in Decathlon en zag deze eiwitten staan:

http://www.decathlon.be/NL/whey-95-chocolade-1-5-kg-35060292/

Ik ben een beginnend fitnesser, zijn deze geschikt als ondersteuning op mijn training? Ik moet nog een goed schema opstellen maar ik denk er aan om 5x de week te trainen.

Is het nodig om deze eiwitten in kuurvorm op te nemen? Bijv. 2 weken wel, een week niet, dan weer 2weken wel... ? of kan je deze gewoon blijven nemen?

Alle tips zijn welkom!!
Alvast bedankt!!

Kuurvorm :D :D
neen kan je elke dag voor heel je leven nemen,
maar deze zijn wel enorm duur voor wat je krijgt,
kijk even rond bij de sites van de boardsponsors,
een goeie whey is snel gevonden voor de helft van die prijs :)

Ik raad deze whey af.
Ik heb deze gehad in chocolade smaak.
Van de smaak was ik niet onder de indruk, ook bleven er klonters etc.

Koop geen rotzooi van 'Aptonia' = Decathlon, als je toch in Decathlon wil kopen, neem dan het merk 'Nature's Best' een Pro80 ofzo.

Beter en goedkoper is om idd van de boardsponsors te kopen ;)

ik ben het eens met de collega's om deze whey niet aan te schaffen. behalve de smaak is gewoonweg de kwaliteit niet om over naar huis te schrijven! toen ik begon heb 'k me deze ook éénmaal aangeschaft, dus weet waarover ik spreek. Zoals door de collega's reeds gemeld, is het beter om 'ns te kijken bij de boardsponsers. Ben je tenminste zeker dat je kwaliteit in huis haalt en waar krijgt voor je geld!!

ik ben het eens met de collega's om deze whey niet aan te schaffen. behalve de smaak is gewoonweg de kwaliteit niet om over naar huis te schrijven! toen ik begon heb 'k me deze ook éénmaal aangeschaft, dus weet waarover ik spreek. Zoals door de collega's reeds gemeld, is het beter om 'ns te kijken bij de boardsponsers. Ben je tenminste zeker dat je kwaliteit in huis haalt en waar krijgt voor je geld!!

+1

heb ook ooit eens de vanille van aponia in huis gehaald en was gewoon crap in alle opzichten...

de whey van de boardsponsors zijn idd veeeeeeel betere kwaliteit voor minder geld!

Terug
Naar boven