AndroidHealthClinic

Whey/BCAA

• Topic Starter Topic Starter
zal ik zeker doen!
nogmaals dank!

Vandaag binnengekregen en de kersensmaak is echt heerlijk, niet té zoet gelukkig.
Drinkt makkelijk weg en nu een maand knallen met dit spul en kijken wat er gebeurt.

Keep me posted, zit in zelfde schuitje als jij.

Als je positief bent over de werking, MasterM90. Dan heeft René weer een klant erbij denk ik, mij namelijk.

zal ik doen, hou dit topic maar een beetje in de gaten, zal af en toe mijn bevindingen hier posten.

oke, daar zal ik op letten.

Ik ga die oplaadfase niet doen en ben gisteren gewoon begonnen, na de training mijn eerste gepakt en de smaak was zoals gezegd erg goed!
Vanmorgen direct na het opstaan de tweede gepakt en op die voet ga ik gewoon verder.
Nu gewoon knallen en iedere dag een shake.
Vandaag trouwens totaal geen last van spierpijn, maar dit kan nog komen, ik heb altijd verlate spierpijn, begint bij mij meestal 's avonds de dag na de training.

BCAA's doen het naar mijn erg goed. Ik neem 7 gram samen met dextrose 30 minuten voor het trainen en direct na het trainen. Whey uiteraard minimaal 15 minuten later.

na een week merk ik al echt verschil qua herstel.
Maandag een zware beentraining gehad. Squat 5x125 kg, leg extensions en leg curls.
Na de training wederom Mega Grow New, 30 minuten later whey shake, 30 minuten later wat brood gegeten en totaal geen spierpijn gehad.
qua krachttoename nog niks gemerkt trouwens, misschien komt dit nog..

Ja of je neemt gewoon de Recovery Formula voor de krachttraining en de Essential Amino Stack direct erna :D

Geen boostende stoffen, spierbeschermend en opbouwend. Daarom voor mij de ideale stack rondom training.

Bestaat er ook een supplement waarin EAS + dextrose inzit? Dat zou ideaal zijn :)

Ja of je neemt gewoon de Recovery Formula voor de krachttraining en de Essential Amino Stack direct erna :D

Geen boostende stoffen, spierbeschermend en opbouwend. Daarom voor mij de ideale stack rondom training.

ja, ik heb nu al mega grow in huis :P
maar hoezo? is die combinatie nog completer/beter dan mega grow na de training?

ja, ik heb nu al mega grow in huis :P
maar hoezo? is die combinatie nog completer/beter dan mega grow na de training?

Mega Grow is een mooi product voor mensen die niet alles los willen nemen. Ik doseer creatine, amino's en snelle koolhydraten liever los van elkaar naar eigen samenstelling.

Terug
Naar boven