MuscleMeat

Whey en creatine bestellen maar welke?

flash2

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
62kg
Hallo,

Ik train nu al ongeveer 6 maanden intensief en wilde gaan beginnen met whey en creatine. Maar kan iemand mij even wat tips geven van welke ik moet pakken en of je er geen last van acne van krijg want daar ben ik nu eindelijk van af en leesde dat je het ervan kan terug kan krijgen. En is er misschien nog een middel wat een must is voor het trainen?

Alvast bedankt!

De acne die je kunt krijgen van whey en andere diwit supplementen is normaal gezien niet permanent, is gwn een reactie van het lichaam ( zeker niet bij iedereen) op een verandering van eiwit inname ( kun je ook krijgen wanneer je eiwit opname verminderd).
Ik zou zeggen zoek je een whey bij een van de boardsponsors en ga afhankelijk van je budget kijken naar concentraat of isolaat.

Bij creatine is de standaard monohydraat, en het merk creapure wordt door meerdere boardsponsors onder hun eigen merk doorverkocht;

Kijk alvast eens op
Xxlnutrition, powersupplements,body en fitshop. Sportfoods, ik vergeet er wrsch nog enkele..

• Topic Starter Topic Starter
Jep, das een goeie, over eiwitten stel je je de vraag of ze nodig zijn:

Dan zeg ik het volgende het zijn en blijven supplementen, aanvullingen op je voeding, creatine komt ook voor is vlees maar daar vraag je jezelf niet af of je het nodig hebt :)

Dus je moet naar je eigen voedings en trainings schema kijken en dan eens zien waar het nuttig kan zijn.
Het grote voordeel van whey te supplementeren is dat het een relatief 'snel' eiwit is en dus goed kan aansluiten bij een zware training :)

Lees even dit stuk over eiwitten en deze info over creatine. Dan zal je al een stuk beter weten welke keuze je het beste kan maken.

Oke bedankt voor al de tips, ik heb net whey en creatine besteld en ik ga het gewoon een tot twee maanden lang proberen en kijken of ik er wat mee op schiet.

En moet ik het altijd voor het trainen of erna innemen en hoeveel? is er daar misschien ook een sticky over?

Alvast bedankt!

Voor na maakt niet uit :D is albzoveel discussie overgeweest
Whey kan je smorgens bij het opstaan ook nemen, maar das niet echt nodig, alles hangt eigelijk van je voedingsshema af enzow :)

Oke dan weet ik dat:D
Bedankt voor de tips he!

EAS werkt voor mij erg goed

Powersupplements.nl verkoopt (in my opinion) de beste whey isolaat EN creatine. Check de supplementen top 100 bij Creatine Monohydraat en Whey.

Een goed en voordeling Whey/Creatine pakket is die van RAW IRON.

Ik heb nu mijn bestelling binnen gekregen en ik zag dat er op de whey pot staat: melk eiwit. Vroeg me dus af of elke whey van melk producten is gemaakt?

ik zou gewoon creatine monohydraat pakken en gewone whey concentraat. werken beide en zijn goedkoop. als je wat meer geld wil of kan geven kan je natuurlijk altijd voor isolaat, eaas of hydrolaat gaan. maar als beginneling is concentraat meer dan goed genoeg;)

pak een huismerk van een van de boardsponsers! van wat ik hoor zijn ze dik in orde prijs/kwaliteit

@jams ik heb het al besteld.. maar is elke whey op basis van melk producten gemaakt???

Yep. Waar dacht je dan dat het van gemaakt werd?

@jams ik heb het al besteld.. maar is elke whey op basis van melk producten gemaakt???

Wei ontstaat als een bijproduct bij het maken van kaas...

Is altijd een melkproduct. Wil je een eiwitproduct die niet van melk is gemaakt moet je op zoek gaan naar ei-eiwitten of soja eiwit.

Ik ben nogal voor whey isolaat voor na de training (snelle opname + veel bcaa's) en dan voor slapengaan time released dus met caseine.
Met creatine heb ik het vooral voor kre-alkalyn.

Oke bedankt voor de snelle reacties,
Ik probeer het dan maar gewoon een maand uit en dan zie ik wel of het goed werkt.

Terug
Naar boven