XXL Nutrition

Review Whey gourmet - PVL

Beoordeling: star10.png - 96079 10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten (diëten)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 15 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? extreem lekker
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 scoops per dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? Sport en Nutrition Antwerpen
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €38,5
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja

Mijn review:

ik heb deze whey geprobeerd op aanraden van de verkoper omdat ik nogal kieskeurig ben qua smaken.
Ik neem 2 shakes per dag als aanvulling op mijn dieet.
Ik post deze review gewoon om te zeggen dat dit echt wel de lekkerste eiwitshake is dat ik al eens gedronken heb!! en ik heb al vele merken geprobeerd...
Hij is mss wel een stukje duurder dan de andere maar die smaak is niet te doen!
Ik heb de coockies en cream genomen. Ze hadden nog zeker 10 andere smaken, dus kan nog vanalles uitproberen. :-)

echt een aanrader!!!

samenstelling op 1 scoop (31g)
120 Kcal
vet : 2g
Koolhydraten : 4g
eiwit : 21g

whey-gourmet-cookies-cream_PVL.jpg - 43287

Allemaal heel leuk en aardig die smaken, maar geeft het ook veel resultaat,want daar draait het toch om?

80 euro per maand voor whey, laat je nie zo oplichten man.

Dit klinkt als pure verkoopslarie je bent de verkoper van dit product ofzoiets ooit gehoord van Isopure Nature Best smaakt subliem puur en goedkoop en dit is maar 1 voorbeeld van de vele.

Spam!!

Daarbij is een 70% whey eiwit uiterst dramatisch van samenstelling. Van een Whey verwacht ik dat deze minmaal uit 80% eiwitten bestaat.

Whey gourmet & cookies&cream? klinkt als een 6 gangen menu, mag ook wel voor die prijs ;)

• Topic Starter Topic Starter
En de resultaten die ik heb zijn niet door die whey gourmet maar door het hele pakket : strikte dieet, goede training en het genoeg rusten.
Te veel jongens nemen supplementen zonder eerst de voeding aan te passen. De naam zegt het zelf : SUPPLEMENT
Mensen die denken dat ze gaan groeien omdat ze wat eiwitten nemen hebben het echt verkeerd voor... De voeding moet volledig uitgebalanceerd zijn!

De bedoeling van mijn review was te laten weten dat ik de whey gourmet heel lekker vind. En iedereen die STRIKT een dieet volgt zal wel verstaan hoe belangrijk de smaak dan is voor mij.
Dus ja, het is mij die 77€ in de maand zeker waard.

Voor jou is het geen 77euro maar eerder 30 euro de aankoop prijs dus.
Please stop the SPAM!!
XXl rule!!

jammer dat je er zo over denkt doctor maar iedereen die de whey gourmet al geprobeerd heeft zal juist hetzelfde zeggen...

Ik denk niet dat uw product slecht smaakt(zo zijn er wel nog vele).
Wat ik wel denk ; wees toch gewoon eerlijk tegen de DBB ers bezoekers, als officieel sponsor/verkoper van DBB kan je hier meer vertrouwen kweken dan anoniem te gaan adverteren voor je product.

Ik weet niet of hij aan het adverteren is maar sowieso komen er geen nieuwe sponsors meer bij. Zelfs als er stoppen :)

doctor zei:
Voor jou is het geen 77euro maar eerder 30 euro de aankoop prijs dus.
Please stop the SPAM!!
XXl rule!!

wat zit jij te lullen over 77 euro per maand??? een grote gourmet kost maar 65euro en die gaat lang genoeg mee, GROOT WILLEN WORDEN KOST GELD;),helft van het board zit hier constant te lullen over de kosten,maar de andere helft heeft een job en zit niet te zeiken over 5 euro meer

dream warrior zei:
wat zit jij te lullen over 77 euro per maand??? een grote gourmet kost maar 65euro en die gaat lang genoeg mee, GROOT WILLEN WORDEN KOST GELD;),helft van het board zit hier constant te lullen over de kosten,maar de andere helft heeft een job en zit niet te zeiken over 5 euro meer

Zit wel wat in. Wij willen allemaal de nieuwste mode, de mooiste auto's en de meest exotische vakanties. Kwaliteit vinden we, terecht, dan heel belangrijk.
Maar als het op het eigen lichaam en gezondheid aankomt kopen we liever een 20 kg emmer 'whey' ergens gevuld in een schuur in Moldavie omdat dat het voordeligste is.
De kunst is om kwaliteit te kopen tegen een zo voordelig mogelijke prijs, niet om zomaar een product tegen een zo laag mogelijke prijs te kopen.
Spaar dan liever even door.

ik kan het niet beter zeggen...

Sportfood.nl zei:
Zit wel wat in. Wij willen allemaal de nieuwste mode, de mooiste auto's en de meest exotische vakanties. Kwaliteit vinden we, terecht, dan heel belangrijk.
Maar als het op het eigen lichaam en gezondheid aankomt kopen we liever een 20 kg emmer 'whey' ergens gevuld in een schuur in Moldavie omdat dat het voordeligste is.
De kunst is om kwaliteit te kopen tegen een zo voordelig mogelijke prijs, niet om zomaar een product tegen een zo laag mogelijke prijs te kopen.
Spaar dan liever even door.

Helemaal mee eens.

Maar weer even ontopic: Zelf heb ik de frambozen smaak en die smaakt echt heerlijk en heb geen last van klonten of dat overbodige schuim, alleen jammer dat je geen grote potten kunt kopen :p

Re: Supplement Review: Whey gourmet van PVL

ik heb de chocolate coconut gebruikt.. smaakt top.. die whey cooler van hun is wel klote.. je moet een scoop met 500ml water mengen.. lekker dan als je 3 scoops gebruikt per shake.. moet je 1500ml water wegzuipen.. als je minder gebruikt is het echt ****ing zuur (ik heb alleen peach geprobeerd trouwens ;))

Re: Supplement Review: Whey gourmet van PVL

gymnasia zei:
En de resultaten die ik heb zijn niet door die whey gourmet maar door het hele pakket : strikte dieet, goede training en het genoeg rusten.
Te veel jongens nemen supplementen zonder eerst de voeding aan te passen. De naam zegt het zelf : SUPPLEMENT
Mensen die denken dat ze gaan groeien omdat ze wat eiwitten nemen hebben het echt verkeerd voor... De voeding moet volledig uitgebalanceerd zijn!

De bedoeling van mijn review was te laten weten dat ik de whey gourmet heel lekker vind. En iedereen die STRIKT een dieet volgt zal wel verstaan hoe belangrijk de smaak dan is voor mij.
Dus ja, het is mij die 77€ in de maand zeker waard.

Als je zoals jij zegt je voeding helemaal aanpast, strict dieet houd, goede training, goede rust.. dan heb je geen supplement nodig. De naam zegt het zelf: supplement / toevoeging. Waarom iets toevoegen als je voeding al genoeg is.

Deze producten zijn dan imo ook voor als je het niet red om alles zo perfect samen te stellen dat alles klopt, of als je gewoon te lui bent om dat te doen :p .

Alle verkopers van supplementen zeggen van: dit werkt alleen.... en dan jou verhaaltje. Ja das duidelijk, dan werkt namelijk alles, ook een boterham met pindakaas :D . Je voeding etc is immers toch perfect samengesteld ;)

en EUR 77 per maand is veels te veel voor whey. Is veel goedkoper te krijgen, met een zeer goede samenstelling. Wat zit er in deze?

Terug
Naar boven