XXL Nutrition

Review Whey gourmet - PVL

Beoordeling: star10.png - 96079 10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten (diëten)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 15 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? extreem lekker
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 scoops per dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? Sport en Nutrition Antwerpen
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €38,5
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja

Mijn review:

ik heb deze whey geprobeerd op aanraden van de verkoper omdat ik nogal kieskeurig ben qua smaken.
Ik neem 2 shakes per dag als aanvulling op mijn dieet.
Ik post deze review gewoon om te zeggen dat dit echt wel de lekkerste eiwitshake is dat ik al eens gedronken heb!! en ik heb al vele merken geprobeerd...
Hij is mss wel een stukje duurder dan de andere maar die smaak is niet te doen!
Ik heb de coockies en cream genomen. Ze hadden nog zeker 10 andere smaken, dus kan nog vanalles uitproberen. :-)

echt een aanrader!!!

samenstelling op 1 scoop (31g)
120 Kcal
vet : 2g
Koolhydraten : 4g
eiwit : 21g

whey-gourmet-cookies-cream_PVL.jpg - 43287

Re: Supplement Review: Whey gourmet van PVL

wat een gezeik allemaal zeg.. whey komt in alle soorten smaken en maten.. de een hoogwaardiger dan de ander.. en wie wat koopt moet diegene zelf weten.. of je nou de duurste meest pure vorm van whey isolaat koopt in een potje van 490g met een heerlijke smaak waar je ook nog bakvormpjes bij krijgt voor eiwitmuffins en ijsvormpjes voor je proteine ijsjes of een bulkzak whey concentraat van 5kg voor dezelfde prijs.. who gives a ****! iedereen is in staat zelf in een webwinkeltje te bladeren en te lezen wat elk product te bieden heeft.. anders moet je er gewoon niet aan beginnen.. en dat het supplementen blijven weten we inmiddels ook.. het is simpelweg gemakkelijker om wat poeder met water in een beker te gooien en achterover te gooien dan een stuk kip schoon te maken te marineren en te bakken in je met pam keukenspray ingevette wokpan als je op kantoor zit of onderweg bent.. ik heb zeer zeker eiwitsupplementen 'nodig' om mijn fysiek te onderhouden en verder te ontwikkelen omdat ik simpelweg niet de tijd heb om uren in de keuken en aan een eettafel door te brengen om vaste maaltijden te bereiden en nuttigen.. en wat er verder voor revolutionairs in zit interreseert me niet.. het voegt toe aan mijn eiwitbehoefte.. we hebben het hier over whey en niet over de nieuwste CH2-H20-C3 liquicaps die je testosteron wreed boosten met kruiden uit het amazonegebied die door naakte woestijnratten zijn voorverteerd en slechts 1 atoom afwijken van het natuurlijke testosteron.. ehm..wat wilde ik nou ook alweer zeggen? oh ja we zijn hier gewoon om meningen met elkaar te delen en producten te beoordelen naar eigen ervaring en resultaat.. dat gebeurt hier ook.. en welke producten er gebruikt, gekozen en eventueel te duur worden betaald.. who cares

ECLIPSE zei:
wat een gezeik allemaal zeg.. whey komt in alle soorten smaken en maten.. de een hoogwaardiger dan de ander.. en wie wat koopt moet diegene zelf weten.. of je nou de duurste meest pure vorm van whey isolaat koopt in een potje van 490g met een heerlijke smaak waar je ook nog bakvormpjes bij krijgt voor eiwitmuffins en ijsvormpjes voor je proteine ijsjes of een bulkzak whey concentraat van 5kg voor dezelfde prijs.. who gives a ****! iedereen is in staat zelf in een webwinkeltje te bladeren en te lezen wat elk product te bieden heeft.. anders moet je er gewoon niet aan beginnen.. en dat het supplementen blijven weten we inmiddels ook.. het is simpelweg gemakkelijker om wat poeder met water in een beker te gooien en achterover te gooien dan een stuk kip schoon te maken te marineren en te bakken in je met pam keukenspray ingevette wokpan als je op kantoor zit of onderweg bent.. ik heb zeer zeker eiwitsupplementen 'nodig' om mijn fysiek te onderhouden en verder te ontwikkelen omdat ik simpelweg niet de tijd heb om uren in de keuken en aan een eettafel door te brengen om vaste maaltijden te bereiden en nuttigen.. en wat er verder voor revolutionairs in zit interreseert me niet.. het voegt toe aan mijn eiwitbehoefte.. we hebben het hier over whey en niet over de nieuwste CH2-H20-C3 liquicaps die je testosteron wreed boosten met kruiden uit het amazonegebied die door naakte woestijnratten zijn voorverteerd en slechts 1 atoom afwijken van het natuurlijke testosteron.. ehm..wat wilde ik nou ook alweer zeggen? oh ja we zijn hier gewoon om meningen met elkaar te delen en producten te beoordelen naar eigen ervaring en resultaat.. dat gebeurt hier ook.. en welke producten er gebruikt, gekozen en eventueel te duur worden betaald.. who cares

jij valt dus onder de categorie lui :p In de tijd dat je dit stukje had getyped had je ook een stuk kip schoon kunnen maken, marineren en te bakken in je met keukenspray ingevette wokpan! :D

De keuze van smaak bij whey maakt in princiepe ook niets uit, want als je het met water naar binnen gorgelt smaakt alles beroerd ;)

Jopske zei:
jij valt dus onder de categorie lui :p In de tijd dat je dit stukje had getyped had je ook een stuk kip schoon kunnen maken, marineren en te bakken in je met keukenspray ingevette wokpan! :D

maar ik heb hier helemaal geen wokpan! :P

dream warrior zei:
wat zit jij te lullen over 77 euro per maand??? een grote gourmet kost maar 65euro en die gaat lang genoeg mee, GROOT WILLEN WORDEN KOST GELD;),helft van het board zit hier constant te lullen over de kosten,maar de andere helft heeft een job en zit niet te zeiken over 5 euro meer

De helft die een job heeft wil zen geld zo goed mogelijk besteden,vooral omdat 5 euro bij het overgrote deel een half uur fabriek werk is ,ik heb drie kinderen,een auto,huis en een goede job, 5 is 5 euro..uitgerekend op jaarbasis is het een zeer merkbaar verschil ,ik koop immers gans het jaar door whey,op een jaar zullen al die 5 eurootjes het wel doen..voor iets dat een ander merk me aanbied aan betere prijs...en please..Moldavie??,ik koop bij Nederlandse bedrijven bulk whey..is kwaliteit,lekker en goedkoop.

Sparen doe je voor een een as kuur,auto,vakantie enz..
Niet voor een basis product als whey..

Dan zullen we maar niet over de andere helft beginnen over de mensen die nog niet werken of de studenten,jongens die pas alleen gaan wonen enz..

http://www.xxlnutrition.nl/home.php?sub=show_product&id=127
Whey XXl Nutrition 10.000 gr 149,95 euro.

Whey gourmet PVL 10.000 gr 286 euro.

gymnasia zei:
jammer dat je er zo over denkt doctor maar iedereen die de whey gourmet al geprobeerd heeft zal juist hetzelfde zeggen...

Ik heb het product 2 maand geleden ook laten aansmeren door mijn locale supplementenboer. Smaak: Pure Chocola. En geloof mij, ik zeg niet hetzelfde. Ik vind de smaak afschuwelijk. En veel te duur natuurlijk. Conclusie: nooit meer. en ik raad het zeker niemand aan.

Hey peepz,

Ik heb me onlangs een klein potje (een schlemielige 340 gr) Whey Gourmet van PVL gekocht, gewoon eens om te proberen omdat iedereen zo wild doet over de smaak. Ik heb de Cookies & Cream geprobeerd. En eerlijk is eerlijk... dit is de lekkerste shake die ik al gedronken heb. Minpunt is natuurlijk dat Whey Gourmet énorm prijzig is wat wel het dikke minpunt is. Maar als je een kwalitatieve proteïneshake wil die verdomd lekker smaakt en je hebt wat ruimte in je budget, dan zou ik het zeker aanraden.

Iedereen loopt hier altijd te lullen en te zeiken dat de smaak niet belangrijk is maar wat er exact inzit. Absolutely true. Maar vele jongens hier vergeten vaak dat ze hun leven soms onbewust aan kwaliteit laten inboeten doordat ze op zo'n gedreven manier bezig zijn met hun hobby. Ja, we zijn gezonde jongens doordat we exact weten en berekenen wat we eten. Maar als je er bij stilstaat, denk je nu echt dat het een bal gaat uitmaken of je nu protëine koopt met 75% of 80%? Inderdaad, 5 percentjes. En dan kies ik toch liever de whey met 5 procentjes minder als die lekkerder zou smaken. Ik blijf dan nog steeds gezonder en bewuster leven dan (geschat) 8 op de tien mensen die geen **** weten v training of nog nooit de binnenkant van een gym hebben gezien. Maar anderzijds, ieder z'n eigen grenzen!

ECLIPSE zei:

:roflol: Geweldig geschreven weer...nu weet ik weer waarom ik jouw kuurlog altijd zo graag las! :D

Terug
Naar boven