AndroidHealthClinic

Whey Isolaat

Lemoscene

Novice
Waardering
1
Lengte
1m94
Massa
83kg
Vetpercentage
10%
Jam erbij fl*kkeren al geprobeerd?

Hey guys,

heb net whey isolaat (http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Whey-Isolaat-P270) besteld bij xxl.

Nu, normaal lust ik vrijwel alles, maar as je deze mengt met gewoon water of melk: hij is gewoon niet te drinken.

Iemand suggesties met wat ik deze best kan blenden om de smaak draaglijk te maken? Anders ben ik wel serieus gesjareld (5kg) :rolleyes:

same problem :p

ik dacht eraan om whey proteine choco smaak te bestellen en dan te mengen. van ieder een schep

Voortaan whey delicious nemen.. super lekkere smaken en ook een goede samenstelling!

fl**ker het gewoon bij dingen als brinta + melk + whey @ 's ochtends..
of Havermout + pindakaas + whey + water = koekjes..

Meer water?

Wel niet slim om ineens een hele pot van 5kg te kopen, he.

welke smaak heb je dan?

Opsturen naar mij man ;).

Je neem misschien 3 shakes op een dag met 300 ml water of melk is dat nou zo moeilijk weg te krijgen ook al smaak het niet.:rolleyes:

Oh en als je whey isolaat al niet lekker vindt neem dan zeker geen peptopro:eek:

Groeten bigboy25.

• Topic Starter Topic Starter
De smaak is neutraal. Niet normaal :eek:

Neutraal smaakt toch ook neutraal?

Niet dus. Als het smaakloos was zou ik het gewoon bij water kunnen drinken...

Is goed dat ik dat weet want ik wou binnenkort precies dezelfde pot bestellen bij xxl.
Dan blijf ik wel bij mijn vertrouwde vanille smaak.

Wie bestelt er nu ook de smaak neutraal :rolleyes:

Ik heb banaan en aardbei, beiden superlekker en lossen zelfs op in een glas melk waar ik met een lepel door roer.

Niet dus. Als het smaakloos was zou ik het gewoon bij water kunnen drinken...

ja de smaak is neutraal in de zin dat het de natuurlijke smaak van de whey isolaat is. Er zitten ook geen andere zoet, smaak of kleurstoffen in.

Gooi er anders een beetje nesquick doorheen.

Als je zo mierenneukerig over de smaak bent, waarom bestel je dan in godsnaam neutraal :D

Ik heb de zelfde pot.

Toen ik het voor de eerste paar keren gebruikte had ik wel moeite het binnen te houden. Maar dat was ook mijn eigen schuld. Eerst roerde ik het gewoon met een lepel in een glas, maar dat ging klonteren als een gek, niet echt lekker (het bleef zelfs tussen mn tanden zitten).

Toen besloot ik eindelijk dat het misschien wel handig was om shake bekers te gebruiken (die had ik er zelfs al bij besteld:o). Echter dronk ik het meteen erna op, hap schuim, niet lekker:rolleyes:.

Sindsdien laat ik het een minuutje staan, eventueel roer ik nog wat door het schuim heen maar het gaat prima zo.

En wat de smaak betreft, het is even wennen maar vies vind ik het absoluut niet, sterker nog, na een halve week proef ik het nauwelijks meer. Daarbij komt dat ik me er gewoon bij had neergelegd dat het goed voor je is, die 2 momenten op de dag:rolleyes: Ik neem nog liever 3x vaker whey dan dat ik een aspirientje moet innemen om het maar zo te zeggen.

En juh weet t0g, neutraal is meer hardcore dan met smaakjuh.

Maar even serieus, als je het echt niet lekker vind, probeer het gewoon te mengen met iets. Chocomel, of mix er een stuk fruit doorheen, weet ik het. Er zijn zat oplossingen te vinden, infuus?:p

Hier hetzelfde probleem, ik nam voordien de Maximize protein 95 in choco en die was lekker, nu de Isolaat in choco en ik vind hem ver van lekker.
Een beetje nesquik helpt een beetje, maar neemt de ranzige nasmaak niet weg... Mss volgende keer dan toch Whey Delicious bestellen...

Ik heb laatst goedkoper whey gekocht (5kg vanille) en hierbij 1 pot Whey Dilicious aardbei besteld. Ik heb dit met elkaar gemengd, wat een heerlijk en goedkoop resultaat geeft. Vanille-shake met vleugje aardbei, beetje milkshake-achtig. Aanrader!

voorlopige oplossing: 2 scheppen whey en 1 schep nesquick (vervaldatum oktober 2008)

als dat niet hardcore is?:cool::cool:

Terug
Naar boven