AndroidHealthClinic

XXL: Whey Delicious of Whey Isolaat?

Isolaat en zeker hydrolisaat heeft weinig meerwaarde voor de meesten. 8/10 mensen kunnen beter concentraat kopen, is net zo goed, goedkoper en vaak lekkerder ook.

1 tip: probeer i.i.g. de smaken uit. Ik heb gelukkig destijds het sample pack besteld voor whey delicious en kwam er helaas achter dat ik 12 van de 15 smaken teleurstellend vond..

Sorry, dat is onzin.
De meerwaarde van hydrolsaat tov isolaat is nihil.
Welk doel zou er baat hebben bij welk van de twee producten?

Een zo snel mogelijke opname willen van je eiwitten.
Isolaat wordt binnen 15 min opgenomen, hydrolisaat binnen enkele minuten al.

Dat is eigenlijk het enige dat ik kan bedenken, wat voor iemand (dus ik heb het niet over mezelf) als meerwaarde kan zijn voor het kiezen van hydro whey)

Een zo snel mogelijke opname willen van je eiwitten.
Isolaat wordt binnen 15 min opgenomen, hydrolisaat binnen enkele minuten al.

Dat is eigenlijk het enige dat ik kan bedenken, wat voor iemand (dus ik heb het niet over mezelf) als meerwaarde kan zijn voor het kiezen van hydro whey)

Welk voordeel denk jij dat dat dan concreet heeft voor jou? Het neemt wat sneller op. En dan?

Welk voordeel denk jij dat dat dan concreet heeft voor jou? Het neemt wat sneller op. En dan?

Volgens George Farah is het noodzakelijk om na je training je level (Engelse term: GH level) hoog te houden.
Hij adviseert hydro whey zodat je spieren snel herstellen, zodat je sneller daarna (na 25-30 minuten ipv na anderhalf uur) koolhydraten kunt eten.

Bron: http://www.youtube.com/watch?v=WNgxBfWvIzE
Rond 4:30

voor mij persoonlijk boeit het geen f**k

Wat een rare stelling.

Ik hou het op je spoiler ;)

Dat maakt het niet tot een beter product.
Hangt dus af van het tijdstip. Er zijn studies die de hypothese ondersteunen dat als aminozuren meer pieken tijdens en direct na training dit voor een anti-katabool effect zorgt. Er is ook geen vertering nodig, wat de spijsvertering ontlast (kans op overgeven of misselijkheid verminderd) en meer bloed vloeit zo naar spiermassa. De vraag zal blijven of de kosten van de duurdere whey opwegen tegen de extra gewonnen spiermassa, zoals bij de meeste supps altijd de vraag is. :)

Sorry, dat is onzin.
De meerwaarde van hydrolsaat tov isolaat is nihil.
Welk doel zou er baat hebben bij welk van de twee producten?
Hydrolisaat is sneller dan losse amino's en veel beter te drinken. Tijdens de cut en als je rond de (cardio)training kort op de bal wilt spelen zou ik hydro over iso verkiezen.

Het blijft natuurlijk zo dat je met voeding al bijna alles kan bereiken.

Terug
Naar boven