XXL Nutrition

Lactose intolerantie: Hydrolisaat, isolaat of compleet lactose vrij

Ik zou ook caseine vermijden, dit geeft ook veel problemen.
Er zijn onderzoeken die uitwijzen dat het niet de lactose is waar de mensen last van hebben maar van de caseine.

die ISO100 hydro wordt thans op verschillende sites aangegeven als beste whey van de wereld,meest zuivere ...

ymatize ISO-100, Whey Hydrolisaat (Whey Peptides) beter is er niet! 100% Hydrolized Whey Protein Isolate; ISO 100. 100% Whey Hydrolisaat - Di- en Tri-Peptides - het meest zuivere en snelst opneembare product wereldwijd verkrijgbaar!

Kenmerken Whey Hydrolisaat ISO-100:
-100% Whey Hydrolisaat - Di- en Tri-Peptides
- Meest zuivere product wereldwijd verkrijgbaar!
- Extreem snelle opname
- 100% Vetvrij
- 0 gram lactose
- 0 gram suiker
- De beste Whey Hydrolisaat op de (internationale!) markt
- Geniet van elke shake
- Best smakende Whey Hydrolisaat!

Heel simpel, het allerbeste Whey Hydrolisaat (peptides!) product, van een echt Topmerk; Dymatize!

Dymatize ISO-100 Whey Hydrolisaat; zelfs beter dan Whey Proteine Isolate.

Whey Hydrolisaat is zelfs beter en sneller opneembaar dan Whey Proteine Isolate (welke de meeste merken gebruiken).
Het exclusieve productieproces zorgt voor kortere aminozuur ketens "Whey Peptides" zo onstaat de best en snelst opneembare vorm van Whey Proteine ooit geproduceerd, Whey Hydrolisaat!

Geen enkel product evenaart ISO-100 Whey Hydrolisaat:
ISO-100 Whey Hydrolisaat bevat slechts 1 g koolhydraat per shake en is compleet vrij van vet en is gezoet met stevia!

Kwaliteitsgaranties:
Manufactured at a FDA Inspected Facility
Gluten Free
Manufactured in a NSF GMP Certified Facility

ISO-100 Whey Hydrolisaat is vrij van aspartaam.

Whey Hydrolisaat ISO-100, Zero fat
De hoogst mogelijke kwaliteit, het hoogste eiwitgehalte en de snelste opname!

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik de iso 100 ook enorm goed vind. Het nadeel is de prijs....

Zelfs mensen met een lactose intolerantie kunnen 14 gram lactose over de dag verspreid verteren. Ik zal niet al te moeilijk doen met het uitzoeken van je whey.

Daarnaast, mbt je openingspost, zit in de half harde kazen (goudse, edammer, leerdammer etc.) geen aantoonbaar lactose. Deze kunnen dus ook nog gegeten worden.

Qua voedingwaarden kom je beter uit met onze 100% whey hydrolysaat, reken de ISO100 maar eens om naar de waarden per 100 gram en niet per dosering of shake.
Maar dat weet ik al he. ;)

Zelfs mensen met een lactose intolerantie kunnen 14 gram lactose over de dag verspreid verteren. Ik zal niet al te moeilijk doen met het uitzoeken van je whey.

Daarnaast, mbt je openingspost, zit in de half harde kazen (goudse, edammer, leerdammer etc.) geen aantoonbaar lactose. Deze kunnen dus ook nog gegeten worden.
Dat hangt ervanaf.. ben zelf lactose intolerant en met 1 scoop normale whey verga ik al van de krampen.. Dus het is maar net in welke mate je er last van hebt.

Qua de kazen klopt inderdaad. Maar het verschilt toch wel per soort heb ik zelf gemerkt.

Maar dat weet ik al he. ;)

Dat hangt ervanaf.. ben zelf lactose intolerant en met 1 scoop normale whey verga ik al van de krampen.. Dus het is maar net in welke mate je er last van hebt.

ja dat weet ik ;)

Kan je onze whey hydrolisaat wel goed verdragen of geeft deze ook problemen?

ja dat weet ik ;)

Kan je onze whey hydrolisaat wel goed verdragen of geeft deze ook problemen?
Die gaat perfect. :) Nergens meer last van met jullie hydrolisaat.
Ben vooral fan van de vanille! Choco vond ik niet genoeg naar choco smaken maar met een lepel cacao erbij ook zalig!

Jawel, het is een mengsel van kortere eiwitten en peptides, met dezelfde amino samenstelling als whey. Het zal nog sneller dan whey verteerd en opgenomen worden. Maar ook sneller uit het systeem zijn, en mogelijk een aantal attributen van peptiden gecreëerd uit whey tijdens vertering verliezen.

Een intacte whey zal in meeste gevallen zowel effectiever en goedkoper zijn, en zoals je ziet er zijn dus alternatieven die voor 99% van lactose intolerante mensen werken.

Dus de beste eiwitshake die je kan nemen is eiglk isolaat?

Die gaat perfect. :) Nergens meer last van met jullie hydrolisaat.
Ben vooral fan van de vanille! Choco vond ik niet genoeg naar choco smaken maar met een lepel cacao erbij ook zalig!

Kijk dat is goed om te horen! ik neem zelf elke ochtend choco in de brinta en banaan drink ik tijdens de training ;)

Qua de kazen klopt inderdaad. Maar het verschilt toch wel per soort heb ik zelf gemerkt.

Heb je dan ook last van paracetamol? Daar zit namelijk meer lactose in dan in een scoop whey.

Qua kazen verschilt het idd. Zoals ik zeg half harde kazen

Dus de beste eiwitshake die je kan nemen is eiglk isolaat?

als je praat over opnamesnelheid is het volgens mij;

1. hydrolisaat
3. isolaat
3. concentraat

ga zelf altijd voor isolaat. gewoon een lekkere, zuivere whey variant. gebruik maar heel weinig poeder per dag dus doe heel lang met zo'n emmer van bijv. 5kg. daarom ga ik niet naar die 10EU verschil kijken tussen concentraat/isolaat.

Laatst bewerkt door een moderator:
als je praat over opnamesnelheid is het volgens mij;

1. hydrolisaat
3. isolaat
3. concentraat

ga zelf altijd voor isolaat. gewoon een lekkere, zuivere whey variant. gebruik maar heel weinig poeder per dag dus doe heel lang met zo'n emmer van bijv. 5kg. daarom ga ik niet naar die 10EU verschil kijken tussen concentraat/isolaat.

Had het eerder over algemeen. Welke de beste optimale groei voor je spieren garandeert? Omdat er gezegd werd dat de hydro te ver was bewerkt en eiglk geen whey meer is.

Wpi lactose vrij ??? Of is het troep onder de blabla van de oplichters

Met mijn 100% lactose intolerantie is het moeilijk om de juiste en eerlijke producten te vinden op de verzadigde markt van oplichters.

99% van alle voedingssupplementen maken grote toer over hun WPI en de zogezegde lactose vrije whey... bullshit!

De fabrikanten lappen alles aan hun laars, en liegen zich te pletter over de lactose vrije producten.
De sportmerken zingen de dans mee omdat ze veel geld verdienen.
Het enige en belangrijkste is het geld en bestelen ons door hun blabla = consumentenbedrog.
Alles moet goedkoop en doen aan dumping om ons als klant te manipuleren!

De echte WPI is duur ! Hoe kan men dan goedkope WPI verkopen ? Door op te mengen met andere troep en WPC ( concentraat 80% -60% en zelfs minder %).

Maar MUSCULI blijkt wel een uitzondering te zijn. Zonder de korting, aan de hoge kant, maar wel eerlijke producten.

De WPI LOW LACTOSE is geweldig en vooral de aardbei is super lekker - en ik zit niet meer op de pot zoals met alle andere troep.

MUSCULI is nieuw en ondergaat veel vuilspuiterij. Blijkbaar krijgen eerlijke producten weinig kansen.
Normaal, want de troep krijgt eindelijk schrik van een kwaliteitsproduct.
En terecht, en hoop dat MUSCULI zal blijven opboksen met de oplichterij.

GROTE BRAVO VOOR MUSCULI ! GEWELDIG PRODUCT ! EINDELIJKE PRACHTIGE VERPAKKINGEN DIE RESPECT HEBBEN EN HUN KLANTEN VERZORGEN - BRAVO ! BRAVO ! BRAVO VOOR MUSCULI !
MUSCULI IS EEN TOPPER !

---------- Toegevoegd om 17:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:27 ----------

En nog een advies, eet geen soya - zeer slechte ervaring met mijn lactose intolerantie. Dezelfde problemen als met WPC

Geen last van PCM. Het deze en is lactose vrij. ;) (ook gluten vrij omdat ik ook gluten intolerant ben. )
http://zelfzorg.nl/product/paracetamol-500-mg-samenwerkende-apothekers/

Ook in kazen verschilt het zeker ja.. Half harde... sommigen kunnen wel en sommigen niet.

Ah oke! Goed om te weten dat die er ook zijn. Balen zeg dat je er zo extreem gevoelig voor bent

---------- Toegevoegd om 11:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:44 ----------

Met mijn 100% lactose intolerantie is het moeilijk om de juiste en eerlijke producten te vinden op de verzadigde markt van oplichters.

99% van alle voedingssupplementen maken grote toer over hun WPI en de zogezegde lactose vrije whey... bullshit!

De fabrikanten lappen alles aan hun laars, en liegen zich te pletter over de lactose vrije producten.
De sportmerken zingen de dans mee omdat ze veel geld verdienen.
Het enige en belangrijkste is het geld en bestelen ons door hun blabla = consumentenbedrog.
Alles moet goedkoop en doen aan dumping om ons als klant te manipuleren!

De echte WPI is duur ! Hoe kan men dan goedkope WPI verkopen ? Door op te mengen met andere troep en WPC ( concentraat 80% -60% en zelfs minder %).

Maar MUSCULI blijkt wel een uitzondering te zijn. Zonder de korting, aan de hoge kant, maar wel eerlijke producten.

De WPI LOW LACTOSE is geweldig en vooral de aardbei is super lekker - en ik zit niet meer op de pot zoals met alle andere troep.

MUSCULI is nieuw en ondergaat veel vuilspuiterij. Blijkbaar krijgen eerlijke producten weinig kansen.
Normaal, want de troep krijgt eindelijk schrik van een kwaliteitsproduct.
En terecht, en hoop dat MUSCULI zal blijven opboksen met de oplichterij.

GROTE BRAVO VOOR MUSCULI ! GEWELDIG PRODUCT ! EINDELIJKE PRACHTIGE VERPAKKINGEN DIE RESPECT HEBBEN EN HUN KLANTEN VERZORGEN - BRAVO ! BRAVO ! BRAVO VOOR MUSCULI !
MUSCULI IS EEN TOPPER !

---------- Toegevoegd om 17:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:27 ----------

En nog een advies, eet geen soya - zeer slechte ervaring met mijn lactose intolerantie. Dezelfde problemen als met WPC

Jeetje, als je reclame wilt maken doe dat dan iets subtieler. Helemaal met afkortingen zoals WPI en WPC die in de industrie gebruikt worden, geeft bij mij alleen maar aan dat jij ook in de industrie zit. Ik heb ook een 100% intolerantie, tegen jou.. Ik hoop dat de admin dat ook heeft

Reageer je op lactose of op koemelk? Want als het koemelk is, dan is de kans groot dat je ook op andere dingen reageert, ik dacht dat rund er een van was. Met lactose heb je volgens mij geen kruisreacties?

Terug
Naar boven