MuscleMeat

Whey met Stevia in België

De info die je nodig hebt

Hoi Maarten,

Ben net terug van 2 weekjes vakantie maar ik kan je wel al de Whey Isolate van www.powersupplements.nl aanbevelen in de NATUREL versie.
Die bevat geen additieven en zoetmiddelen.

Heb er 2 potten van 1 kilo besteld en ik kreeg er een shakebeker gratis bij ;-)
Met verzendingskosten erbij was het nog geen 49 euro!
Heb die vandaag aangekregen en er Stevia en magere kwark bijgedaan (naturel, geen suiker) en de smaak is goed te noemen.

Weet dat de vanillesmaken, ook de aardbei en chocolade smaken enzovoort, bijna allemaal smaakversterkers bevatten die niet echt goed voor je zijn.
Je kan beter de naturel nemen en dan kan je er nog bijdoen wat je wil.
Aardbeismaak? : koop een bakje aardbeien en snij er een paar in fijne stukjes en meng die door de whey en doe er een paar druppels Stevia bij en gooi alles in de mixer.
Even lekker of lekkerder en alles 100% puur natuur zonder extra calorien en andere rommel.

Een gezond verstand hoort thuis in een gezond lichaam ;)
PS: als je veel water drinkt (zeker met dit warme weer) dan raad ik je ofwel Evian aan ofwel Oree du Bois (een huismerk van Delhaize) omdat die alletwee een hoge PH waarde hebben en dus alkalisch zijn en niet zuur.
Zie je, alkalisch water bezit de eigenschap om je lichaam te ontzuren en zo ben je veel minder vatbaar voor ziekten en blessures.

Als je trouwens wil weten wat al die E-nummers zijn die je soms in voeding ziet en in sommige WHEY isolaten, dan heb ik hier een handige site voor je :
[Link niet meer beschikbaar]

Enjoy ;-)

groetjes,

Anthony

[Link niet meer beschikbaar]

Heey beste ijzervreters,
Ik ben op zoek naar een goede kwaliteitswhey die gezoet is met stevia, maar ik weet niet waar ik die kan vinden...
Weet er iemand toevallig een winkel zijn waar ze het verkopen?
Of een goede website binnen west-europa?

Alvast ontzettend bedankt!

Mvg,
Maarten

Hoi,

Inmiddels is whey m/ stevia ook toegelaten in Nederland maar er zijn ook nog andere alternatieven bv whey gezoet m/ lo han guo en whey m/ extra pure vanille (om het te zoeten)

Whey m/ stevia > NanoPro via NanoGreens
Whey m/ lo han guo > Jarrow Formula via Pasioingredients
Whey m/ vanille puur > Solgar whey perfection (meeste natuurwinkels)

En ik vermoed dat er meer alternatieven gaan komen ook een groot voordeel vind ik is dat het whey van organische melk is dus ook geen bestrijdingsmiddelen, antibiotica en groeihormonen maar hoe goed de whey is weet ik ook niet

Succes!

Dag allemaal, sorry hoor dat ik hier als nieuweling met de deur in huis kom vallen om het maar zo te zeggen........ maar Stevia is sinds 10 mei 2010 GEACCEPTEERD als voedingsmiddel in HEEL EUROPA.

Ik heb ook een documentaire gezien over Aspartaam en sucralose en ik raad iedereen aan, bezint eer ge begint.

Via Youtube kan je uitgebreid de dingen zien die Aspartaam teweegbrengt en een exellente documentaire is "sweet misery" over aspartaam.
Ik ging er ook vanuit dat ik er goed aan deed om light cola en pepsi max te drinken tot ik bij mijn zinnen kwam.

Youtube filmpje over Aspartaam ==>
http://www.youtube.com/watch?v=pvFRLIjOLOU

en ook nog over Sucralose en Fructose ==>
http://www.youtube.com/watch?v=-K3s8scj9Ww&feature=related

Engeltalig!

Ik had altijd van die vreselijke hoofdpijn dat plots opkwam en sinds ik Stevia gebruik (druppels, overal te verkrijgen nu!) in plaats van aspartaam, is mijn hoofdpijn gewoon verdwenen en voel ik me stukken beter.
Ik maak gewoon mijn eigen frisdrank nu en doe dit als volgt :
gewoon een paar goedkope flessen spa rood (of ander koolzuurhoudend water van een ander merk) met daarbij een kleine scheut sinaaslimonade (jawel, met echt suiker, maar dan niet meer dan een soeplepel op een hele 1 liter fles) en dan gewoon mengen en op smaak brengen (indien gewenst) met een paar druppels stevia.
Kgeef toe, het was aanpassen in het begin maar ben het nu gewent en vindt het lekkerder dan cola light en andere rotzooi.

Mijn ijsjes (het is vreselijk warm nu in het exotische Belgie) maak ik als volgt ==> dezelfde huisgemaakte limonade in een ijsvorm laten invriezen in de diepvries met een houten spateltje (dingen kan je overal krijgen in supermarkten) en dan heb je na een tijdje een ijslolly ;-)
Desserten ? ==> magere kwark zonder suiker (naturel dus!) mengen met eiwitpoeder (choco, banaan, vanille of aardbei) van het merk Vitalabs Ultra Whey (= gezoet met STEVIA) dat ik kocht een tijdje terug, via eBay en dan mengen, een tijdje laten staan in de ijskast en dan lekker smullen.

Het leven is een stuk simpler geworden en echt niet duur.
Voor degene die op zoek is naar Wei-eiwit gezoet met stevia :

Viatalabs Ultra Whey (kijk op ebay, daar zie je af en toe iemand die dat verkoopt) en het ultieme produkt op dit gebied is het (eerder dure maar echt wel perfecte) eiwit van JAY ROBB ==> bestellen via Amazon.com

Heb ook een zoektocht achter de rug naar die produkten in Europa maar dit is het enige resultaat tot nu toe.

Hopelijk hebben jullie er wat aan.
Groetjes,
Anthony (a.k.a Andros)

Inderdaad, het is veel logischer om wat filmpjes van YouTube te geloven dan stapels medisch onderzoek.

Terug
Naar boven