AndroidHealthClinic

Whey Perfection

Cainoo

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m68
Massa
64kg
Vetpercentage
11%
Yo mensen,

vandaag heb ik mijn Whey Perfection binnen gekregen van het huismerk van B&F.
Ik zit nog in mijn cut en moet nog ongeveer 8kg afvallen.

Mijn vraag is nu (omdat er staat maximaal 30 minuten na de training pakken.) of het verstandiger is om 10 minuten cardio te doen -> dan mijn krachttraining -> dan 50 minuten cardio.

Want nu doe ik meestal 40 minuten cardio -> krachttraining -> 20 minuten cardio.

Alvast bedankt ;).

Bedankt voor je bestelling. :) Whey Perfection is een topper en ideaal om je eiwitten mee aan te vullen. Die gaat je zeker bevallen. De laatste 8kg, gaan we (DBB en ik) je bij helpen af te vallen. Wat wij altijd aanraden, is om zoveel mogelijk energie in je krachttraining te stoppen. Je kunt dan vaak zwaarder trainen, hebt meer motivatie en energie. Je wilt natuurlijk je spieren zo'n groot mogelijk prikkel geven om te herstellen en groeien (kost beide energie, dus calorien). Persoonlijk zou ik kiezen voor 7-10 minuten warming up, goede en zware krachttraining (eventueel met BCAA's) en direct vervolgen met je cardio. Als je dan de rest van de dag voldoende eiwitten/aminozuren neemt, zit je helemaal goed!

Succes!

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor de snelle reactie.
De rest van de dag neem ik inderdaad ook voldoende eiwitten.
Zit op:
Totaal koolhydraten = 171.3 gram.
Totaal vetten = 53,1 gram.
Totaal eiwitten = 179,8 gram.

Als ik dit zou doen:
10 minuten cardio -> krachttraining -> 50 minuten cardio -> binnen een halfuur de shake nemen => is dus het beste voor het spierbehoud/groei?

Ik kan dan wel mijn 50 minuten cardio blijven doen dus?

Alvast bedankt.

Dussss? :P

Whey gold iets voor jou?

Okay. Toch bedankt nog voor de reactie :).

Verder deed ik teveel cardio. Want ik val veels te veel af. Dus nu doe ik 1x10 en 1x20. Spierbehoud gaat lekker. Ik gain zelfs kleine beetjes.

Top product om je eiwitten mee aan te vullen trouwens!
5 stars ^.^

Okay. Toch bedankt nog voor de reactie :).

Verder deed ik teveel cardio. Want ik val veels te veel af. Dus nu doe ik 1x10 en 1x20. Spierbehoud gaat lekker. Ik gain zelfs kleine beetjes.

Top product om je eiwitten mee aan te vullen trouwens!
5 stars ^.^
Bedankt voor je complimenten. Goed om te horen dat je zo tevreden bent. Goed blijven eten is voor velen de sleutel tot een goed resultaat. Ik hoor dat het zo helemaal goed gaat komen:cool:

Terug
Naar boven