XXL Nutrition

whey poeder slecht voor de toekomst?

Yon

Novice
Waardering
0
hallo allemaal

me vader verteld me dat whey poeder niet goed is voor je latere leeftijd, je wordt dan dikker en krijg je suikerziekte en diabetes...ik vindt dit gewoon uit de duim gezogen...

Laat je vader zich eens goed inlezen voor ie zulks aan zijn zoon vertelt zou ik zeggen...

Doe je eigen research zou ik zeggen. Ouders bedoelen het natuurlijk goed, maar weten vaak niet waar ze het over hebben. Omega 3-6-9 bijvoorbeeld zijn goed zolang het in de becel zit bij de AH. Maar zodra het in pillen zit is het rotzooi...

ik ben al later.... na 25 jaar eiwitten niets aan de hand met mij

je vader is een Morooooooooon ik zou hem bitchslaps geven en een time out van 5min!

whey ga je dood van

hallo allemaal

me vader verteld me dat whey poeder niet goed is voor je latere leeftijd, je wordt dan dikker en krijg je suikerziekte en diabetes...ik vindt dit gewoon uit de duim gezogen...

Vraag eens waar hij dit vandaan heeft? Ik neem aan dat hij het niet zomaar tegen je zegt.

Doe je eigen research zou ik zeggen. Ouders bedoelen het natuurlijk goed, maar weten vaak niet waar ze het over hebben. Omega 3-6-9 bijvoorbeeld zijn goed zolang het in de becel zit bij de AH. Maar zodra het in pillen zit is het rotzooi...

bron? of uitleg?

Terug
Naar boven