Fitness Seller

Op zoek naar whey poeder zonder toevoegingen!

Hoi Marc,

Super bedankt voor je tip. Ze hebben nu ook een zomer box (http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitte...t-sportsnutrition/whey-perfection-summer-box/).
Heb eral 8kg massa meegepakt in combinatie een kuurtje creapure creatine. Mn spierballen scheurde eruit.

Grt Bikkel

• Like
Waarderingen: ROVA
Ik kan om sommige reacties wel lachen, haha. Op zich is het niet zo dat ik pijn krijg na het drinken van de shake of lactose intolerantie heb, het is meer dat het soms een laxerend effect geeft. Is soms best wel handig, maar ook soms irritant waarbij ik daarna vaker moet gaan pissen. [Ik train trouwens in de ochtenden en drink dan de shake gelijk daarna wat uit whey poeder, creatine en dextrose suiker bestaat.] Ja, van dextrose suiker wil ik waarschijnlijk ook een alternatief voor vinden, maar voorlopig zoek ik dus pure whey ZONDER toevoegingen oa aspartaam en glutamaat en alle alle andere dingen die het lichaam kan beschadigen. Alleen ik weet er niet veel van hoe ik zonder shakes gelijk na de training kan gaan eten of drinken? Tips zijn welkom!

Ik train elke ochtend zwaar en drink me shake en na anderhalfuur ga ik goed stevig ontbijten. Tenzij ik met drinken van shakes stop, naar huis ga en gelijk al goed kan stevig eten. Is dat een optie?
Dat is zeker een goede optie, voedsel altijd beter dan een shake

• Topic Starter Topic Starter
Dus ik moet het toch maar zonder shakes proberen?

Terug
Naar boven