AndroidHealthClinic

Whey Premium van eiwitpoeder.nl

koolraap

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
72kg
Heeft iemand op het gebied van krachttraining ervaring met deze isolaat? Het schijnt een populaire isolaat te zijn onder degenen die een dieet volgen. Ikzelf wil in spiermassa toenemen, maar wil daarnaast graag wat vetmassa verliezen. De Whey Premium ziet er imo op het eerste gezicht goed uit. Ik heb alleen nog geen oordeel gelezen van krachttrainers.

• Topic Starter Topic Starter
valt naar mijn mening op zich nog wel mee. er is een actie: 100 euro voor 5 potten van een kilo. hetgeen van deze actie dat mij aanspreekt is dat je 5 verschillende smaken kan bestellen waardoor je wat afwisseling hebt. buiten de smaken om is 20 euro voor een kilo isolaat (in plaats van 30 euro, wat normaal de prijs van de pot is bij eiwitpoeder.nl) naar mijn mening niet duur. ben vooral erg geinteresseerd in de ervaring die krachtrainers hebben met dit product. hoe is deze bevallen? hoe gebruikte ze de poeder? met wat voor doel gebruikte ze de poeder?.. etc etc

Iemand?

valt naar mijn mening op zich nog wel mee. er is een actie: 100 euro voor 5 potten van een kilo. hetgeen van deze actie dat mij aanspreekt is dat je 5 verschillende smaken kan bestellen waardoor je wat afwisseling hebt. buiten de smaken om is 20 euro voor een kilo isolaat (in plaats van 30 euro, wat normaal de prijs van de pot is bij eiwitpoeder.nl) naar mijn mening niet duur. ben vooral erg geinteresseerd in de ervaring die krachtrainers hebben met dit product. hoe is deze bevallen? hoe gebruikte ze de poeder? met wat voor doel gebruikte ze de poeder?.. etc etc

Eerder poster heeft je toch een website gegeven.
Omdat een andere shop een kilo voor 30 euro biedt is 20 euro de kilo nog niet goedkoop.
Als je reviews wilt lezen moet je daar naar zoeken, die zijn er genoeg namelijk.

Eerder poster heeft je toch een website gegeven.
Omdat een andere shop een kilo voor 30 euro biedt is 20 euro de kilo nog niet goedkoop.
Als je reviews wilt lezen moet je daar naar zoeken, die zijn er genoeg namelijk.

ik wil afgezien van de prijs een oordeel over puur het product. Op DBB is zeer weinig over dit product te vinden.

ik wil afgezien van de prijs een oordeel over puur het product. Op DBB is zeer weinig over dit product te vinden.

Als er weinig tot geen reviews zijn, wordt het product weinig tot niet gebruikt.

zo moeilijk is het allemaal niet toch?

GEK! Ge hebt isolaat al voor 16 € per kilo.

Verder Isolaat is Isolaat. Daar is de kous mee af. Denk dat je vooral de post gewoon wou doen.

ik zou ff verder kijken en niet meer dan een 10tje per kg uitgeven

Ipv als die onzin postst die je hier nu plaatst, had je allang iets kunnen bedenken.

Ik stel gewoon een vraag. Via dit topic wil ik wat wijzer worden, juist omdat ik de mening van krachttrainers over het product nog niet op internet heb kunnen vinden. Die onzinnige antwoorden van jou zijn overbodig:

Nog weinig recencies over het product, dus gebruikt niemand het. ONZIN!
Jouw argument dat ik allang iets had kunnen bedenken, ONZIN! Het "zelf iets bedenken" is helemaal niet aan de orde. Ik stel een vraag en wacht op antwoord.

Jouw antwoorden voegen totaal geen nuttige informatie toe, voor niemand! Je trekt voorbarige en onnozele conclusies. Zwijg gewoon op een topic wanneer je niets zinnigs te melden hebt.

Ik stel gewoon een vraag. Via dit topic wil ik wat wijzer worden, juist omdat ik de mening van krachttrainers over het product nog niet op internet heb kunnen vinden. Die onzinnige antwoorden van jou zijn overbodig:

Nog weinig recencies over het product, dus gebruikt niemand het. ONZIN!
Jouw argument dat ik allang iets had kunnen bedenken, ONZIN! Het "zelf iets bedenken" is helemaal niet aan de orde. Ik stel een vraag en wacht op antwoord.

Jouw antwoorden voegen totaal geen nuttige informatie toe, voor niemand! Je trekt voorbarige en onnozele conclusies. Zwijg gewoon op een topic wanneer je niets zinnigs te melden hebt.

jij vraagt om reviews die er (bijna) niet te vinden zijn, en mensen hier geven je een nieuw advies.
Toch wil je bij je standpunt blijven, dus verwijs ik je naar google.
vervolgens geef je aan dat idd google je niet verder helpt,
dus dan denk je dat je hier op dbb (onderdeel van google/www) wel je antwoordjes krijgt?

hmmmmmmmmmmm-intradasting-thumb.jpg

i'm out.
hooi

jij vraagt om reviews die er (bijna) niet te vinden zijn, en mensen hier geven je een nieuw advies.
Toch wil je bij je standpunt blijven, dus verwijs ik je naar google.
vervolgens geef je aan dat idd google je niet verder helpt,
dus dan denk je dat je hier op dbb (onderdeel van google/www) wel je antwoordjes krijgt?

http://www.troll.me/images/pondering-r*tard/hmmmmmmmmmmm-intradasting-thumb.jpg

i'm out.
hooi

Ik wil graag wat over de ervaring van de krachttrainer met het product weten. Juist omdat er bijna nog geen reviews van zijn, vraag ik hier om een review. Ik kijk verder dan m'n neus lang is. Als iets nog niet op google te vinden is wordt het tijd dat het wel te vinden wordt.

---------- Post toegevoegd Tue 5 Mar 2013 om 13:32 ----------

Ik kan hier trouwens ook niet echt goedkopere isolaat vinden, alleen als je een grote verpakking vanaf 15 kilo afneemt

Ik kan hier trouwens ook niet echt goedkopere isolaat vinden, alleen als je een grote verpakking vanaf 15 kilo afneemt

http://www.goedkoopgroeien.nl/categorie/Wheyisolaat/6.html

Groot inkopen is vaak voordeliger, dat roep je zelf al. Maar na de eerste paar grote rijen komen de kleinere hoeveelheden, welke nogsteeds goedkoper zijn. 17 a 18 euro de kilo. De 6e is bijvoorbeeld 1x4kilo voor 65 euro.

Terug
Naar boven