- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ken ik wel begrijpen het is een echte shake zoals een shake behoort te zijn. Vol van smaak, lost perfect op, je shake stort niet in elkaar en het werkt. Ze leveren 3 smaken banaan, aardbei en vanille die twee laatste smaken heb ik nu besteld. Ja ik heb mijn whey adresje wel gevonden.

.
Een maat van me heeft daar twee maal 4 kilo besteld en goed en wel binnen gekregen. Hij heeft een zak doorverkocht aan een andere trainingsmaat terwijl hij weet dat ik verzot ben op whey.
Kwaliteit, sja het ziet er goed gefilterd uit en smaak is perfect zegt ie. Van de week even bij hem proeven en daarna bestellen![]()

Whey 80 en er was een ter kennismakingactie 4 kilo van 56.- voor 40.- die actie hebben ze verlengd tot 15 maart wegens enorm succes. Ken ik wel begrijpen het is een echte shake zoals een shake behoort te zijn. Vol van smaak, lost perfect op, je shake stort niet in elkaar en het werkt. Ze leveren 3 smaken banaan, aardbei en vanille die twee laatste smaken heb ik nu besteld. Ja ik heb mijn whey adresje wel gevonden.
Als je die vent mailt met vragen krijg je uitgebreide antwoorden, hij weet er heel veel vanaf. Zijn toko bestaat al 25 jaar en die vent is zelf de oprichter ervan.
Hij weet waarschijnlijk ook wel dat jij anders je whey toch van bulkpowders besteld en dus niet veel hoeft te betalen![]()
. Klopt, we hebben al zoveel potten bij bulkpowders besteld, dat zullen wel meer dan 30 potten in totaal geweest zijn, andere supplementen niet eens meegerend. Ik bestel altijd voor meerdere mensen.
... dus ik kan niet wachten om me geld uit te geven
Je kan hier altijd wel s een rondje (whey) geven é op het forum.
Ik heb bulkpowders nog niet getest, wel een andere Engelse firma (myprotein) ook wel degelijke kwaliteits-whey hoor.
Toch wel wat voordeliger dan die usa bedrijven.
. Denk dat ik morgen die whey van Body food even kan proeven, aangezien ik dan weer met me trainingsmaat train. Hij neemt wat samples mee naar de gym.Ik heb ook wel eens bij Myprotein besteld. Het zat in potten van 4 kg, maar het is precies dezelfde whey als bij bulkpowders... het is volgens mij ook gewoon het zelfde bedrijf.
Een maat van me heeft daar twee maal 4 kilo besteld en goed en wel binnen gekregen. Hij heeft een zak doorverkocht aan een andere trainingsmaat terwijl hij weet dat ik verzot ben op whey.
Ff on topic. Whey is perfect van smaak en lost inderdaag goed op. De volgende keren dat ik whey nodig heb zal ik het dan ook zeker daar gaan bestellen.