MuscleMeat

Whey voor 12,-/kg

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zal het even vergelijken met mijn eigen whey.

wanneer de prijzen zo blijven/ goedkoper worden :D

En het uiteindelijk gewoon (redelijk) goede whey blijkt te zijn. Hebben we een hele goede vervanger voor Engelse sites/amerikaanse sites.

Want dan 20/24 kilo voor 170 euro's is het goedkoopst van heel nederland.

Ik wacht effe af op de positieve ervaringen. + ik heb nog een kilo of 10 zekers...

Inmiddels al wat meer bekend ??

Gebruik het nu twee weken en dat voel je.
Goed spul en voordelig, ik gebruik banaan en die smaakt naar die bananen schuimpies.

Verrek, wel met smaak dus ???

Welke heb je, wat voor betaald etc... wat meer info aub kom jongen !!! :D

Whey 80 en er was een ter kennismakingactie 4 kilo van 56.- voor 40.- die actie hebben ze verlengd tot 15 maart wegens enorm succes. Ken ik wel begrijpen het is een echte shake zoals een shake behoort te zijn. Vol van smaak, lost perfect op, je shake stort niet in elkaar en het werkt. Ze leveren 3 smaken banaan, aardbei en vanille die twee laatste smaken heb ik nu besteld. Ja ik heb mijn whey adresje wel gevonden.

Als je die vent mailt met vragen krijg je uitgebreide antwoorden, hij weet er heel veel vanaf. Zijn toko bestaat al 25 jaar en die vent is zelf de oprichter ervan.

Marinus Roskam?

Gebruik het nu twee weken en dat voel je.

Ken ik wel begrijpen het is een echte shake zoals een shake behoort te zijn. Vol van smaak, lost perfect op, je shake stort niet in elkaar en het werkt. Ze leveren 3 smaken banaan, aardbei en vanille die twee laatste smaken heb ik nu besteld. Ja ik heb mijn whey adresje wel gevonden.

R Geiten in eigen persoon denk ik als ik zo zijn reacties lees ;)

Ja dat klopt, dat is diegene die achter de Whey-Gigant zit.
Hij tekent meestal met Mister BodyFood.

Hij komt binnenkort met een aantal nieuwe website's o.a.
wheygigant.nl
bulkpowders.nl

Maar je kunt nu al prijsopgaves bij hem aanvragen.

Een vent die goed bezig is voor ons, 1e kwaliteit voor weinig.

Laatst bewerkt:
Klinkt aantrekkelijk maar goedkoper is niet altijd beter.Dus eerst maar is wat gebruikerservaringen en vergelijkingen met de gerenomeerde merken zien.

Een maat van me heeft daar twee maal 4 kilo besteld en goed en wel binnen gekregen. Hij heeft een zak doorverkocht aan een andere trainingsmaat terwijl hij weet dat ik verzot ben op whey :mad:.

Kwaliteit, sja het ziet er goed gefilterd uit en smaak is perfect zegt ie. Van de week even bij hem proeven en daarna bestellen :)

Een maat van me heeft daar twee maal 4 kilo besteld en goed en wel binnen gekregen. Hij heeft een zak doorverkocht aan een andere trainingsmaat terwijl hij weet dat ik verzot ben op whey :mad:.

Kwaliteit, sja het ziet er goed gefilterd uit en smaak is perfect zegt ie. Van de week even bij hem proeven en daarna bestellen :)

Hij weet waarschijnlijk ook wel dat jij anders je whey toch van bulkpowders besteld en dus niet veel hoeft te betalen ;)

Whey 80 en er was een ter kennismakingactie 4 kilo van 56.- voor 40.- die actie hebben ze verlengd tot 15 maart wegens enorm succes. Ken ik wel begrijpen het is een echte shake zoals een shake behoort te zijn. Vol van smaak, lost perfect op, je shake stort niet in elkaar en het werkt. Ze leveren 3 smaken banaan, aardbei en vanille die twee laatste smaken heb ik nu besteld. Ja ik heb mijn whey adresje wel gevonden.

Als je die vent mailt met vragen krijg je uitgebreide antwoorden, hij weet er heel veel vanaf. Zijn toko bestaat al 25 jaar en die vent is zelf de oprichter ervan.

Werkt u bij dat bedrijf?

Hij weet waarschijnlijk ook wel dat jij anders je whey toch van bulkpowders besteld en dus niet veel hoeft te betalen ;)

haha, dat je dat nog weet :D. Klopt, we hebben al zoveel potten bij bulkpowders besteld, dat zullen wel meer dan 30 potten in totaal geweest zijn, andere supplementen niet eens meegerend. Ik bestel altijd voor meerdere mensen.

Ik zit nu al weer een tijd aan de bulkpowders whey, maar de smaak begint me echt tegen te staan. Dus nu zie ik deze aanbieding en ook verschillende smaken enzo... dus ik kan niet wachten om me geld uit te geven ;)

... dus ik kan niet wachten om me geld uit te geven

Je kan hier altijd wel s een rondje (whey) geven é op het forum.
Ik heb bulkpowders nog niet getest, wel een andere Engelse firma (myprotein) ook wel degelijke kwaliteits-whey hoor.
Toch wel wat voordeliger dan die usa bedrijven.

Je kan hier altijd wel s een rondje (whey) geven é op het forum.
Ik heb bulkpowders nog niet getest, wel een andere Engelse firma (myprotein) ook wel degelijke kwaliteits-whey hoor.
Toch wel wat voordeliger dan die usa bedrijven.

Ik heb ook wel eens bij Myprotein besteld. Het zat in potten van 4 kg, maar het is precies dezelfde whey als bij bulkpowders... het is volgens mij ook gewoon het zelfde bedrijf.

Maare, peoples had toch ook 1 kg besteld. Hij heeft zijn ervaring nog niet gegeven :(. Denk dat ik morgen die whey van Body food even kan proeven, aangezien ik dan weer met me trainingsmaat train. Hij neemt wat samples mee naar de gym.

Ahhhh voel je je gepasseerd :rolleyes: Ff on topic. Whey is perfect van smaak en lost inderdaag goed op. De volgende keren dat ik whey nodig heb zal ik het dan ook zeker daar gaan bestellen.

Hoe zit het met pukkelvorming?
Ik krijg ontzettend last van pukkels van MDY crap.
Ik vind dit topic rete interessant vooral vanwege de prijs.

Bulkpowders in Engeland levert volgens mij Whey Eiwit alleen op naturel basis,
dus zonder smaak. Daarbij komen ook nog de verzendkosten en die zijn toch wel aan de hoge kant vind ik. Daarnaast heb ik liever een bedrijf op de hoek, dan aan de andere kant van de plas.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven