Fitness Seller

Whey voor 12,-/kg

Status
Niet open voor verdere reacties.
zelf betaal ik 10 eur p/kg kijk is op ebay.de en dan powerman

niks over te klagen

Komt bulkpowders dus naar Nedreland !!!!!!!!!!! ??? :D

Eindelijk hoop ik goedkope shit, dat de kwaliteit dan 5 tot 15 % minder is dan regulieren A merken, heb ik prima vrede mee.

Bulkpowder. UK heb ik wel een gruwelijk klote ervaring mee. waarbij ik m'n bestelde whey na een kleine 3 maanden, zeer slecht verpakt als nog gekregen heb. Wel maar iets van 110 euro's voor 20 kilo :D

ik weet niet wat de prijzen van de whey met smaak zijn dadelijk bij het nieuwe opgezette sites van die kerel, maar als ik 20 kilo (bananen) concentraat 70-80 % voor 150-180 euries kan krijgen, ben ik voortaan vaste klant !!! :D

Wordt echt tijd dat nederland zoiets fiets als US en UK prijzen .... dan maar een 5-15 % minder kwaliteit tav. de gewardeerde A merken. Ik vind het prima.

Nee ze komen niet naar Nederland.
Die vent die achter de Wheygigant zit gaat hetzelfde doen in Nederland wat bulkpowders in Engeland doet. Alleen dan 1e kwaliteit voor groothandelsprijzen
mailde hij mij, hij had het toch staan. 80% Whey Instant dezelfde als die uit Engeland dus unflavoured 20 kilo voor 175.- euro. Als je meer wilt weten moet je hem maar mailen.

Nee ze komen niet naar Nederland.
Die vent die achter de Wheygigant zit gaat hetzelfde doen in Nederland wat bulkpowders in Engeland doet. Alleen dan 1e kwaliteit voor groothandelsprijzen
mailde hij mij, hij had het toch staan. 80% Whey Instant dezelfde als die uit Engeland dus unflavoured 20 kilo voor 175.- euro. Als je meer wilt weten moet je hem maar mailen.

Is een kleinere afname dan 20kg ook mogelijk?
Unflavoured whey vind ik best interessant.
Is dit het mail adres voor meer info: info@bodyfood.nl ?

De Wheygigant heeft wel weer genoeg reclame gehad, en RGeiten moet verder niet zo opzichtig spammen voor die toko.

Locked.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven