XXL Nutrition

WHEY waar je liters van drinkt

Robbydoes

Cool Novice
Waardering
0
ik word er gek van

heb syntrax nectar gekocht --- niet te drinken
ulitmate nurtition --- whey niet lekker

nu wou ik graag weten welke jullie wel goed vinden 1 speciefieke shake (gainer) zonder blabla simpel en overzichtelijk voor andere mensen met dezelfe vraag

voor mij

Mammoth (wg)

zou je niet gewoon een fles sinas kopen kerel? Das wel lekker hoor!

maw. Niet zeiken en slikken!

whey protien van PROTECH

kunt ge idd liters van drinken

ultimate nutricion is lekker man die drink ik al 2 jaar
de chocolade meot je maar is proberen

Anders haal je gewoon een lekkere shake bij de mac! ;)

Matrix 5.0
Xtreme Pro Whey (sports nutrition)

lekker is persoonlijk en wie zegt dat het lekker moet zijn:p

matrix 5.0 is idd erg lekker, wel nogal zoet
de chocolade gaat na een tijdje tegen, de vanille kan je blijven drinken

Whey gourmet => coockies & cream

Is extreem lekker, alleen wat duur.
spijtig dat ze da nie in grotere potten verkopen

altijd vanilla.. is mijn ervaring.. en als het niet te drinken/eten is kan ik maar 1 ding zeggen: niet zeuren! je wil toch resultaat? :)
mn eerste rouwe ei vond ik ook niet relex ;)

Robbydoes zei:
ik word er gek van

heb syntrax nectar gekocht --- niet te drinken
ulitmate nurtition --- whey niet lekker

nu wou ik graag weten welke jullie wel goed vinden 1 speciefieke shake (gainer) zonder blabla simpel en overzichtelijk voor andere mensen met dezelfe vraag

voor mij

Mammoth (wg)

Je moet eens naar de houdbaarheid datum kijken van je eiwitten en dan van je melk..als je geen water gebruikt.
Nectar is 1 van de superieure soorten beschikbaar op kwaliteit & smaak vlak ..prijs is een andere zaak.
Syntrax heeft nog Essence dit is de nieuwe prijzig maar lekker..voor 90% van ons dan..
Weight gainer nam ik Lean gainer schoco Interactive nutrition ..ratio 50/50.

bodylab ;

zelfs de aardbeien is lekker !

Ik wil juist whey die niet te vreten is! Ik eet het anders teveel en tevaak! Iemand suggesties?

Xxl

De whey van XXL Nutrition , lekker , goed en goedkoop !!!!

Whey van Bodystore.nl (eigen merk dus) is naar mijn mening heerlijk (aardbei smaak) maar dit blijft imo een kwestie van smaak

Voor wat betreft de gainer kan ik je (net als Doctor eerder hierboven) de Lean Gainer in de smaak choco aanbevolen, beste choco-smaak van alles wat ik tot nu toe gebruikt heb. Stukken lekkerder dan de vanille, maar ja, smaken verschillen. 'Voordeel' van Lean Gainer is ook het hoge gehalte aan (gevarieerde) eiwitten. Ik moet er wel bij zeggen dat ik geen vanille- en banaan-liefhebber ben (van bananen moet ik overgeven... en de vanille heb ik tegen beter weten in geprobeerd).

Qua whey is de Matrix 5.0 choco ook lekker. Als die op is zal ik de nieuwe orange smaak van Matrix eens proberen. De choco smaak van matrix is trouwens gewijzigd, niet iedereen schijnt daarover tevreden te zijn, ik vind het in ieder geval niet verkeerd, ik vond juist de oude smaak wat 'klinischer'/gekunsteld.

Wat lekker ruikt is de aardbei-smaak van Xtreme Whey van SNI (als je de pot open maakt), maar als je het opdrinkt is het wat flauwtjes. En 't is iets klontiger als je 't met een lepel roert dan Matrix 5.0 (met matrix geen last van).

Laatst bewerkt:
Zelfs al heb je een Shake die lekker smaakt (Vb XXL-Vanille), op de duur kom je dat toch beu, en wordt hij evenslecht als de slechtste shake die in het begin slecht smaakt.

Isopure van Nature's Best, elke smaak is lekker. Kwalitatief ook nog eens heel erg goed, alleen niet goedkoop.

het is dan wel geen pure whey, maar een blend. Dan zijn de absolute top qua smaak scitec protein delight en muscle milk vanilie en cappucino echte aanraders. Kijk maar eens op reviews van bb.com en 1fast400.
Scitec met stukjes choco of fruit en musclemilk is gewoon een heel romige milkshake met goede vetten.

Terug
Naar boven