MuscleMeat

WHEY waar je liters van drinkt

Whey Matrix van ISS Research !!

[Link niet meer beschikbaar]

Kijk ook naar de reviews die zeggen genoeg....

mammoth (wg) is echt wel niet te drinken maarja slikken die handel eh :D en zoals ik hierboven las is gourmetgainer echt wel lekker enige nadeel de prijs :eek:

Ik gebruik op het moment isopure, maar dit is behoorlijk prijzig spul. (nog geen kilo, richting de 50€...)
Is dit een goede opvolger? :

Whey proteine 10kg
XXL Nutrition
€149,95
Vanwaar die grote prijsverschillen?

performance heeft nog de lekkerste smaak vind ik, daar kan iik er wel 4 per dag vandrinken zonder probleem

guardianangel zei:
mammoth (wg) is echt wel niet te drinken maarja slikken die handel eh :D en zoals ik hierboven las is gourmetgainer echt wel lekker enige nadeel de prijs :eek:

Idd die rotzooi mixed ook voor geen meter.

Ik vind zelf Isopure het lekkerste en dan gewoon vanille

Ik heb eerst ook een hoop verschillende geprobeerd is het niet lekker dronk ik het wel op natuurlijk.

Maar ja wat ik lekker vind is voor een ander weer smerig.

Matrix 5.0 en Instone is wel te doen, Nectar valt beetje tegen.

Op m'n sportschool en thuis gebruik ik M Double You. Die nieuwe smaak Orange is echt heel erg goed te doen.

Maar eigenlijk moet je niet zo zeiken ;) Gewoon slikken en knallen :D

BassD zei:
Als je van aspartaam bij je shake houdt dan wel ja.....

mij is er verteld geweest bij aankoop dat in 100% whey van ON géén aspartaam zit, dusja... heb ook al s gecheckt op de zak (4,5kg) en zie het er inderdaad NIET opstaan hoor.

ballance zei:
Ik gebruik op het moment isopure, maar dit is behoorlijk prijzig spul. (nog geen kilo, richting de 50€...)
Is dit een goede opvolger? :

Whey proteine 10kg
XXL Nutrition
€149,95
Vanwaar die grote prijsverschillen?

Kan iemand hier een antwoord opgeven? Als me huidige pot op is, vindt ik het zonde om eventueel weer onnodig (teveel?) geld uit te geven aan whey.
1 foutje recht zetten ik heb momenteel geen isopure, maar "lucovitaal sport" whey. En dit spul is dus behoorlijk prijzig..

De lekkerste ooit is "pure whey" van Performance!

ja banaan, vanille , choco maar vooral ook woudvruchten is erg lekkerrr!!!:D

Woudvruchten?:o

Ik hou het maar bij choco:D

Ja die belgen noemen dat Woudvruchten wij noemen dat volgens mij gewoon bosvruchten! Maar hij is iig erg lekker!!!

Terug
Naar boven