XXL Nutrition

WHEY waar je liters van drinkt

ballance zei:
Kan iemand hier een antwoord opgeven? Als me huidige pot op is, vindt ik het zonde om eventueel weer onnodig (teveel?) geld uit te geven aan whey.
1 foutje recht zetten ik heb momenteel geen isopure, maar "lucovitaal sport" whey. En dit spul is dus behoorlijk prijzig..

50 euro voor 1 kilo whey is veeeeeel te duur!

Ik gebruik altijd een eenvoudig rekensommetje voor te weten of whey te prijzig wordt verkocht:

1kg = max 1000 oude belgische franken

Jij betaalt het dubbele! Ik heb vrij goede prijzen bij performance, betaal voor 2 kg whey 40 euro

Dymatize Elite Whey banaan.. smaakt prima en lost goed op :)

whey van EAS, smaakt naar aardbeienijs/vanilleijs als je het mixt met water:D

Juriaan zei:
Ja, Dymatize Elite Whey Smooth Banana. t*ring wat is dat goor!

Dymatize Elite Whey vind ik juist erg lekker! Smaak is even wennen, maar ineens kan je er niet meer vanaf blijven!

MDY vond ik wel erg goor en slecht mixen...

Ik wil dus een whey die goor is, maar toch kwalitatief goed en goed mixt:D

M@rsel zei:
Dymatize Elite Whey vind ik juist erg lekker! Smaak is even wennen, maar ineens kan je er niet meer vanaf blijven!

MDY vond ik wel erg goor en slecht mixen...

Ik wil dus een whey die goor is, maar toch kwalitatief goed en goed mixt:D
MDY microwhey is idd zo goor als wat..net vloeibaar karton!!!:kots: met lijnzaadolie echter vond ik het wel weg te drinken:o:o:o

die pro max 85 aardbei is wel goed te doen:)

elite van dymatize vind ik erg goed te doen (tegen inkoopprijs ;) en dan smaakt alles al een stuk beter hehe)

gainer ben mamoth

cytogen heeft shakes die goed smaken. hun weightgainer is wel goed te zuipen, maar hun 3 comp eiwitten zijn wel erg zoet... maar wel lekker om te mengen met de wey van de eas. want die smaak vind ik nou niet echt geweldig... maar ja als je 20€ voor een goeie 2kg wey betaald hoor je mij niet klagen:rolleyes: want het is toch 1 van de betere merken

cytogen heeft shakes die goed smaken. hun weightgainer is wel goed te zuipen, maar hun 3 comp eiwitten zijn wel erg zoet... maar wel lekker om te mengen met de wey van de eas. want die smaak vind ik nou niet echt geweldig... maar ja als je 20€ voor een goeie 2kg wey betaald hoor je mij niet klagen:rolleyes: want het is toch 1 van de betere merken

Banaan van Preformance 4 kg voor 75 en de beste smaak allertijde als je het mij vraagt. De milkshake van de febo kan hier een puntje aan zuigen

Juriaan zei:
Ja, Dymatize Elite Whey Smooth Banana. t*ring wat is dat goor!

Haha ja ik kreeg die pot van een gozer die het erg goor vond en ik vond het ook te smerig voor woorden. Dan zie je dat het merk ook niet veel uit maakt.

xxl whey is lekker en mixed super!!!

Terug
Naar boven