AndroidHealthClinic

Whey witte chocolade + low calorie siroop

Bezoekers in dit topic

Ciron

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
19 mei 2016
Berichten
813
Waardering
861
Lengte
1m84
Massa
68kg
Vetpercentage
12%
Goedemorgen mensen , ik ben opzoek naar een lekkere witte chocolade whey protein en siropen voor yoghurt etc , iemand tips?
 
MyProtein, Bulk Powders, Body & Fit en XXL Nutrition hebben vast deze smaak in een whey variant. De siropen van MyProtein en Bulk Powders heb ik geprobeerd, zijn oké. Deze week de siroop van XXL proberen!
 
MyProtein, Bulk Powders, Body & Fit en XXL Nutrition hebben vast deze smaak in een whey variant. De siropen van MyProtein en Bulk Powders heb ik geprobeerd, zijn oké. Deze week de siroop van XXL proberen!
Heb je ooit een witte choco geprobeerd? Hoe zijn de siropen van bulkpowers ?
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Heb je ooit een witte choco geprobeerd? Hoe zijn de siropen van bulkpowers ?

Nee dat niet. De siropen zijn wat waterig, maar in de cut is alles lekker. Heb de choco, honing en framboos geprobeerd.
 
Ik blijf vol lof over de siropen van walden farms, maar er zijn weinig op dit forum die me hierin steunen.

Qua whey smaken kijk even naar jummy sports protein , mts whey en pesience. Deze vind ik persoonlijk het beste smaken
 
Nee dat niet. De siropen zijn wat waterig, maar in de cut is alles lekker. Heb de choco, honing en framboos geprobeerd.
Was de honing lekker ?
 
Ik blijf vol lof over de siropen van walden farms, maar er zijn weinig op dit forum die me hierin steunen.

Qua whey smaken kijk even naar jummy sports protein , mts whey en pesience. Deze vind ik persoonlijk het beste smaken
Ja...maar helaas verkopen ze geen Walden farms in de winkel, alleen te halen voor schandalig duur...
 
Ik vind van wel! De XXL 0% siroop pannenkoeken smaak is ook top! Vandaag binnen gekregen!
Ja die pannenkoeken vond ik niks , choco en vanille wel , wel jammer dat er maar 3 zijn
 
Bij bulkpowders witte choco besteld , ben benieuwd
 
Ik koop wel eens witte chocolade smaak whey van MyProtein. MyProtein is nou niet echt de lekkerste whey op aarde maar ik vind het best okay.
 
80% korting bij bulkpowders vandaag! Denk dat ik ook even wat bestellen ga.
 
Ik koop wel eens witte chocolade smaak whey van MyProtein. MyProtein is nou niet echt de lekkerste whey op aarde maar ik vind het best okay.

Ik gebruik de whey van myprotein alleen door de havermout, dan is het prima te doen, als shake echt minder als je het gaat vergelijken met de "grotere" bekende merken zoals ghost/MTS/PeSience.

Maarja, myprotein is dan ook 3x zo goedkoop!
 
Back
Naar boven