MuscleMeat

Whey

Speedthief

Novice
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
56kg
Hey,

Ik heb wat gelezen over Whey, Zou ik dat ook kunnen nemen of maakt het niet uit hoe oud je bent voor Whey?

En kun je Whey met alles mengen wat je maar wilt?

B.v.d, En als dit domme vragen zijn. Zou iemand mij dan een link kunnen geven waar ik het zelf op kan vinden?

Hey,

Ik heb wat gelezen over Whey, Zou ik dat ook kunnen nemen of maakt het niet uit hoe oud je bent voor Whey?

En kun je Whey met alles mengen wat je maar wilt?

B.v.d, En als dit domme vragen zijn. Zou iemand mij dan een link kunnen geven waar ik het zelf op kan vinden?
In princiepe kan het geen kwaad,
maar kom op je bent 14 jaar en je wilt dan al aan de whey?
Ik weet zeker dat je voedingsschema, als je dat wel hebt, niet in orde is en je genoeg uit de natuure voeding kan halen.

Wil je op je 16de al anabolen ofwat
Gewoon goed en flink eten die whey komt over wat paar jaartjes

Je kan eventueel fantamalt gaan gebruiken, daar is niks mis mee normaal gesproken wordt dit gebruikt bij mensen waar hun voeding niet in orde is / of kan zijn.

Gewoon mixen in de blender met yoghurt, kwark, brinta, banaan etc etc.

wat jou sneller spieren kan doen krijgen ;

- stoppen met supplementen te zoeken
train hard, eet goed, rust goed en vooral HEB GEDULD, dit is niet de sport om met zo een attitude af te komen. dus wen er maar aan. als jij genoeg motivatie hebt, is alles mogelijk.

melk zou voor jou geval een beter supplement zijn dan whey of wat dan ook

• Topic Starter Topic Starter
wat jou sneller spieren kan doen krijgen ;

- stoppen met supplementen te zoeken
train hard, eet goed, rust goed en vooral HEB GEDULD, dit is niet de sport om met zo een attitude af te komen. dus wen er maar aan. als jij genoeg motivatie hebt, is alles mogelijk.

melk zou voor jou geval een beter supplement zijn dan whey of wat dan ook

Hmm, Lus niet zo graag melk maarja :P

• Topic Starter Topic Starter
Dankje voor de reacties! :P

Vergeet niet dat je pas 14 bent he.... toen ik 14 was zag ik er ook uit als een muisje.
Dus staar je niet dood op andere die ouder zijn en breder. Wat nu heel belangrijk is... dat je goed eet. Eet alles vette, KH's. eiwitten, gewoon uit echt voedsel, geen shakes en pillen.
Voor al de redbull en chips zijn echt killers voor je fysiek.
Je zult nu denken maar ik merk er niks van..... je lichaam onthoud alles! Dus als je nu al een goede start maakt ga je daar later zeker de vruchten van plukken, als je 17, 18 bent.

Vergeet niet dat je pas 14 bent he.... toen ik 14 was zag ik er ook uit als een muisje.
Dus staar je niet dood op andere die ouder zijn en breder. Wat nu heel belangrijk is... dat je goed eet. Eet alles vette, KH's. eiwitten, gewoon uit echt voedsel, geen shakes en pillen.
Voor al de redbull en chips zijn echt killers voor je fysiek.
Je zult nu denken maar ik merk er niks van..... je lichaam onthoud alles! Dus als je nu al een goede start maakt ga je daar later zeker de vruchten van plukken, als je 17, 18 bent.

redbull voor de training lijkt me niet echt slecht;)

Whey kan je gewoon gebruiken hoor, er zitten gewoon eiwitten in. Het is een aanvulling op je voeding. Je kan ook natuurlijk gewoon veel eten, maar als je daar moeite mee hebt neem gewoon lekker Whey.
Was ook mijn eerste vraag hoe het nou zit met Whey :P

Owhey :o

gewoon trainen met je 14jarige ass. Je bent er nog lang niet serieus genoeg mee bezig om al aan dure supplementen te beginnen

Terug
Naar boven