AndroidHealthClinic

Review White Flood - Controlled Labs

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: NO (Nitric Oxide)
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? White Flood is a cutting edge preworkout formula that will rev you up for lifting and cardio like none other. Not only will you experience out of this world pumps, but tons of extra energy and true muscle building potential. That muscle building potential comes from the addition of compounds usually not seen in preworkout formulas of the past. We have also included potent anti-oxidants to scavenge any free radicals normally elicited by Nitric Oxide inducing ingredients. It's time to FLOOD YOUR SYSTEM.... with the most advanced preworkout Nitric Oxide and Energy Enhancer available; White Flood!

Key Attributes:

Fast absorbing and fast acting
    Synergy, strength and stamina
    Endurance and extreme pumps
    Nutrient delivery and recovery
    Carb Free
    Ephedra / Ephedrine Free
    Stimulate neurons
    Enhanced creatine utilization
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Sample
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? 8 tabs of 1 serving
  • Waar heb je het supplement gekocht? Sample
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? extra samples en een logboek
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? gratis
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Mss, de tabs bevallen mij een pak beter dan de poeder!

Mijn review:
Zo, net terug van mijn max-effort lower body dag.
Ff 8 paardenpillen geslikt een kwartier voor de training en langzaam kwam een subtiele energie in me te boven..voelde me heel de training goed en kon lekker doorgaan terwijl ik anders focus en energie mis had ik deze training genoeg van beide!
Ik had de poeder al eens gehad maar de smaak en de rush bevielen mij niet, dit zijn tabs dus geen smaak en een subtiele energieboost.
Zeker een aanrader deze!

WhiteFlood.jpg

Waar kan je die tabs krijgen?

• Topic Starter Topic Starter
Online, bb.com of 1fast400

Ik heb die gratis sample gekregen bij men bestelling bij bb.com

Jij bent reviews aan het maken gebaseerd op samples. Doe dat nou niet..

Zijn er 2, nog pre-wo ook die je normaal van de eerste keer voelt werken..

Heb dezelfde sample ook eens geprobeerd. Vond hem redelijk werken: degelijke pomp en wat extra energie. Niets spectaculair, maar wel ok. Ik overweeg nu de poedervorm aan te kopen, maar dat is geen aanrader volgens jou? Is een poedervorm dan altijd heviger dan pillen, wanneer het om de 'rush' gaat? Heb ook eens een staaltje superpump250 geprobeerd (poedervorm), en voelde me erg opgejaagd. Een onprettig gevoel, beviel me niet.

Ik gebruik de poedervorm nu een week of 3 en tot dusver bevalt het me erg. De poeder geeft een fijn, tintelend gevoel in de spieren en zorgt tijdens de oefeningen voor net dat beetje extra energie. De energie die je krijgt is een subtiele energie ipv een aggresieve vorm die je bij sommige andere producten krijgt. In combinatie met whey (Elite) is het zeker waardevolle toevoeging aan je sportprogamma.

Ik vind dat de tabletten een hevigere rush geven dan de poedervorm, khad nog een 2de sample liggen en die was me niet goed bevallen..te hevig.
Kzou voor poeder gaan, is nog voordeliger ook:)

Grtz

Terug
Naar boven