Fitness Seller

Nieuws Whitney Houston overleden op 48jarige leeftijd.

Peanuthead95

Gargantuan Beast
Elite Member
15 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
5.946
Lengte
1m70
Massa
98kg
De zangeres Whitney Houston is overleden. Dat melden verschillende Amerikaanse media.
De Amerikaanse zangeres werd in de jaren tachtig en negentig wereldberoemd met hits als "How will I Know", "Saving All My Love for You", en "I Will Always Love You".
Houston was ook zeer succesvol als actrice, onder meer in de film "The Bodyguard".
In de jaren daarna kreeg ze problemen door drugsgebruik, wat zijn weerslag had op haar stem. Whitney Houston is 48 jaar geworden.
Bron: Nos

Wie is Whitney Houston? You tell me, ik speel even het Dbb-nieuwsteam ''Realist'' vannacht.

Bron: Nos

Wie is Whitney Houston? You tell me, ik speel even het Dbb-nieuwsteam ''Realist'' vannacht.

Houston was een zangeres met een hele mooi stem. Zij was donker getint en dan nog schaduw effect er op. Niet blank dus.

Ze schijnt nogal problemen te hebben met drugs.

• Topic Starter Topic Starter
Houston was een zangeres met een hele mooi stem. Zij was donker getint en dan nog schaduw effect er op. Niet blank dus.

Ze schijnt nogal problemen te hebben met drugs.
Ik heb vernomen dat ze dood is, klopt dat? In dat geval, rest in peace Whitney!

WTF!! Serieus ik heb hier kippenvel!! Het ging al langer niet goed met haar maar dit zag ik niet aankomen.
Whitney Houston is voor mij de beste zangeres aller tijden. Diep triest dit. Veel te jong! :(

Legendarisch is ze, zij raakt mij altijd met haar stem. Wauw. Dit is zingen jongens!
http://www.youtube.com/watch?v=tYFHAvULvJ0

Laatst bewerkt:
Ze heeft zeker een hele mooie stem.

The f... :(

inb4 alle facebook sletjes hun status updaten zodat ze opeens de grootste Whitney Housten fan zijn.

zit ik nu op dit tijdstip in mijn eentje whitney houston te luisteren..

Haar liedjes zorgden voor epische momenten tijdens de mini-playbackshow.

Ben nu ook haar lied aan het luisteren. Sniff.

Mooie stem heeft ze, best triest.

Ik ben nog steeds aan het huilen. Kga nu maar slapen. Als ik wakker wordt na een nacht huilen dan voel ik me altijd veel beter.

Karma zou me nog beter laten voelen. Doei jongens.

Komt allemaal door die k*t Bobby Brown.

Mooie stem heeft ze, best triest.

had ze. En niet alleen omdat ze nu nooit meer zal zingen, maar ze kon haar succes niet aan en heeft zoveel drank en drugs gebruikt dat ze haar stem kapot had gemaakt. Dat alleen al was triest. Whitney de zangeres was al lang niet meer.

Jammer , een van de grootste talenten ooit heeft zich zoals zovelen kapot gesnoven , geslikt en gespoten ... Sad thing .

Terug
Naar boven