AndroidHealthClinic

Nieuws Whitney Houston overleden op 48jarige leeftijd.

Spijtig dat ze dood is maar ze had alle kansen van de wereld en besloot toch drugs te misbruiken, Dan vraag je er een beetje om.

**** bobby brown, allemaal zijn schuld :mad:

SEXUAL CHOCOLATE!!

http://www.youtube.com/watch?v=nHRERLEM2eE

Alle mensen nu op facebook massaal aan het posten wat voor grote fan ze wel niet van Whitney waren en dat ze de hits nog dagelijks beluisterde... :o
Goeie stem en leuke hits, maar het was toch al vergane glorie.

positief is niet compleet de weg kwijt aanbiddend zoals op vrijwel elke nieuwssite nu staat.

"als ze zingt is het net of er een engeltje je oor doet" en al dat overdreven emo gezever.

Had degelijke stem en degelijke looks, alle2 niet zo speciaal, en het bleef ghetto-trash. Als ze echt zo goed was had ze nog een carriere gehad.

Niet te zeggen. & Ik vind haar stem toch wel uniek.

Laatst bewerkt:
positief is niet compleet de weg kwijt aanbiddend zoals op vrijwel elke nieuwssite nu staat.

"als ze zingt is het net of er een engeltje je oor doet" en al dat overdreven emo gezever.

Had degelijke stem en degelijke looks, alle2 niet zo speciaal, en het bleef ghetto-trash. Als ze echt zo goed was had ze nog een carriere gehad.

Beetje kort door de bocht , ze had echt een hele goede stem maar door de drugs is die gewoon naar de k*t gegaan , net als haar ( latere ) carrière.

Te makkelijk dit. Haters gonna hate...

Erg jammer dit, maarja, haar stem was toch al om zeep, dus legendarische hits zoals in het begin van haar carriëre gingen er toch niet meer komen. Dus beter haar dan Mariah Carey.

Alsof Mariah Carey nog de oude is met al die k*t nummers van de laatste jaren. Beetje Eminem dissen in videoclips, lol. Ook zij heeft niet meer dat gigantische stembereik van toen, luister maar naar haar recente live optredens. Whitney Houston is altijd de nummer 1 zangeres van m'n childhood geweest, haar songs hadden nog een betekenis. Als je hoort wat voor crap er nu wordt gemaakt door die auto tunes "artiesten" op de radio, wat een zielloze bedoeling...

Whitney was er één van de oude stempel, erg zonde dit. Toe Michael Jackson stierf was het helemaal raar, ik kon me niet voorstellen dat hij dood was. Maar legendes zijn onsterfelijk. Hun muziek blijft voortleven. Vandaag zijn de Grammy Awards en Whitney zou aanwezig zijn om te zingen, er zijn enorm veel goede artiesten van vroeger aanwezig. Verwacht veel eerbetoon.

R.i.p

Ik denk niet dat ze zoveel faam zal krijgen in vergelijking met mj die toen het loodje legde...
Daarentegen is ze op veel te jonge leeftijd heen gegaan. R.I.P.

Wow ik hoor het net pas, R.I.P..

r.i.p. whitney, dat was even schrikken toen ik het daarnet hoorde

geen fan van het genre, maar ze had ontegensprekelijk een unieke stem

Ik dacht eigenlijk dat ze allang dood was. /care
Vind het erger dat ik de woonkamer nog moet opruimen.

Terug
Naar boven