Fitness Seller

Nieuws Whitney Houston overleden op 48jarige leeftijd.

Mega talent, mega uiterlijk, mega rijk en er niet mee om kunnen gaan.
Best triest.

Nog zo jong... ook al lees ik nog op vk dat doodsoorzaak onbekend is. Ik gok dat het iets met de roem of rijkdom temaken heeft gehad. iig erg treurig.

en nu staat alles weer vol met hoe geweldig ze was enz enz terwijl ze al 10 jaar lang niks meer had dat op een carriere leek.

en nu staat alles weer vol met hoe geweldig ze was enz enz terwijl ze al 10 jaar lang niks meer had dat op een carriere leek.
Ja dit soort onzin heb je elke keer was met michael jackson met elke zogenoemde ster maja ik kijk wel naar disney channel dan hoef ik die hele parade niet te zien.

het kon erger, stel dat het justin bieber was geweest:o

Hele week niets anders op de radio dan: "baby, baby, baby, oooooh, baby, baby, baby, ooooh"

Liep net terug naar huis(rond 3u snachts), hoorde ik fcking hard ''i will always love you'' aanstaan in een huis, nu snap ik waarom.

R.I.P.

Dat was zeker mijn onderbuurvrouw :D
Mij een beetje midden in de nacht wakker maken.

Rip Whitney

Jammer was een goede zangeres... klotedrugs helpt ze weereens naar de klote :(

Speciaal voor alle drugs aanhangers

In de hotelkamer waar Whitney Houston is overleden, zijn medicijnen gevonden, weet TMZ. Volgens de entertainmentwebsite is de diva mogelijk verdronken in haar bad, nadat ze teveel pillen had ingenomen

De zangeres werd liggend in bad dood aangetroffen. TMZ houdt echter wel een slag om de arm en zegt dat autopsie moet uitwijzen of de doodsoorzaak verdrinking, overdosis of iets anders is.

Bronnen weten verder te vertellen dat er geen illegale drugs en alcohol zijn aangetroffen in de kamer.

Dus er komt geen Bodyguard 2?

......

Too soon?
Anybody?

Zal wel weer een doktor de schuld van gaan krijgen net zoals bij Jackson.....

Want er moet iemand hangen en het is vooral niet de schuld van de ster die dood is...neeeeeh.

Nu moeten we dat kattegejank nog eens driedubbel aanhoren de komende tijd. Wat een k*tmuziek vond ik dat altijd zeg, echt van dat wijven-emo gejank.

RIP
Zo houden we alleen Lady GaGa en JB over :(

We kijken toch het liefst naar het positieve van iemand?

positief is niet compleet de weg kwijt aanbiddend zoals op vrijwel elke nieuwssite nu staat.

"als ze zingt is het net of er een engeltje je oor doet" en al dat overdreven emo gezever.

Had degelijke stem en degelijke looks, alle2 niet zo speciaal, en het bleef ghetto-trash. Als ze echt zo goed was had ze nog een carriere gehad.

Damn junkies

Terug
Naar boven