Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog zo jong... ook al lees ik nog op vk dat doodsoorzaak onbekend is. Ik gok dat het iets met de roem of rijkdom temaken heeft gehad. iig erg treurig.
We kijken toch het liefst naar het positieve van iemand?en nu staat alles weer vol met hoe geweldig ze was enz enz terwijl ze al 10 jaar lang niks meer had dat op een carriere leek.
Ja dit soort onzin heb je elke keer was met michael jackson met elke zogenoemde ster maja ik kijk wel naar disney channel dan hoef ik die hele parade niet te zien.en nu staat alles weer vol met hoe geweldig ze was enz enz terwijl ze al 10 jaar lang niks meer had dat op een carriere leek.
het kon erger, stel dat het justin bieber was geweesten nu staat alles weer vol met hoe geweldig ze was enz enz terwijl ze al 10 jaar lang niks meer had dat op een carriere leek.

Liep net terug naar huis(rond 3u snachts), hoorde ik fcking hard ''i will always love you'' aanstaan in een huis, nu snap ik waarom.
R.I.P.

Bron: Nos
Wie is Whitney Houston? You tell me, ik speel even het Dbb-nieuwsteam ''Realist'' vannacht.

We kijken toch het liefst naar het positieve van iemand?
Ah je kon ze persoonlijk?