AndroidHealthClinic

wie doen mee in hardenberg?

hmm lijkt me erg sterk dat hij wint roy!

ik heb een ander in mn hoofd!

hmm lijkt me erg sterk dat hij wint roy!

ik heb een ander in mn hoofd!
Dat kan mijn vriend ik weet niet of jij daar aan meedoet?:D
en zo ja dan denk ik dat jij en die andere jongens een harde job hebben om van hem te winnen,ik zeg niet dat het niet mogeljk is,maar zie hem wel als potentieel winnaar,en natuurlijk ben ik voor Jeroen hij is een van mijn beste maatjes uit Hollandscheveld(Hoogeveen).

hahaha nee roy ik doe niet mee daar, denk ook niet dat het een al te harde job voor mij zou worden!zonder nare bedoelingen maar het is een c-wedstrijd he ;)

maar ik ben heel benieuwd naar een paar jongens en hoe ze het daar gaan doen!
ik weet natuurlijk niet hoe sterk jeroen nu precies is maar als hij op hetzelfde niveau zit of niet heel veel vooruit is gegaan dan zal ik hem daar niet op de eerste plaats schatten!

altijd spannend van te voren en de wedstrijd is er bijna dus we zullen zien!

bij deze wens ik alvast iedereen succes!!!!

:thumbs:

Ik wil graag langskomen maar wil wel graag weten: Waar in Hardenberg en wanneer begint het?

en jullie moeten voor doetze een paar lekkere pinten klaarzetten anders komt ie al niet,Die man is meer waard dan menig een wat pinten.;)

@tmos ik sprak nog afgelopen zondag met Jeroen op de sterkste man van nederland,en hij zag er leuk and in good shape uit.

en jullie moeten voor doetze een paar lekkere pinten klaarzetten anders komt ie al niet,Die man is meer waard dan menig een wat pinten.;)

Zet je me hier weer neer als bierzuipende dikbuik! :mad:
Ik wil gewoon weten waar ik moet zijn zodat ik wat foto's kan nemen, welke ik weer naar Jan Haaring zal sturen en als dan ook de uitslag daar komt, hebben we weer geweldige reclame voor de sport!

Zet je me hier weer neer als bierzuipende dikbuik! :mad:
Ik wil gewoon weten waar ik moet zijn zodat ik wat foto's kan nemen, welke ik weer naar Jan Haaring zal sturen en als dan ook de uitslag daar komt, hebben we weer geweldige reclame voor de sport!
that's right me brother:bierbang::klink::bierbang::kots::klink::kots::bierbang:
trink trink bruderlein trink lalalalalaaaaalalalalalalaaaaa:D;)

:D Badmuts! :D
Ik wil graag een wedstrijd georganiseerd door Gait in beeld brengen! Uit ´oude´ beelden lijkt het mij een top/gozer! En voor de comming strong man is dit DE wedstrijd!

ik zie iemand als winnaar die zelf denkt dat hij niet sterk is hahaha

als je in de spiegel kijkt weet je wie ik bedoel ;)

• Topic Starter Topic Starter
ahaa.. dus ik zal t nie zijn kijk nooit in de spiegel:P:P:P:P krijg je eigendunk van:P:P

Ik weet nog niet zeker of ik heen ga :( Heb ontsteking in me schouder zitten, ben druk aan het eigendokteren met ibuprofen. En me onderrug is echt zwaar k*t, denk dat ik me hele lichaam verniel als ik er ben.

hahaha is t mooiste wat er is eigendunk :P

wel een beetje je best doen he zaterdag!!!!

@ivo: doe je wel een beetje voorzichtig!!!je moet nog langer mee dan 1 wedstrijd he ;)

ik zal mn best doen die anderen t moeilijk te maken:P

je moet je best doen om te winnen gek niet het hun moeilijk maken je moet het hun onmogelijk maken hahaha :thumbs:

haha gekk:P:P iedereen zie jullie zaterdag!!!:D:D

super kerel:D:D hoezo die uhum?:P:P ik zeg toch niks verkeerd?:P:P ik weet niet wie dr gaat winnen kijkend naar de ervaring denk ik toch jeroen maar jah!!

Maar wacht eens ff ik heb gezegd potentiele winnaar;):D
Ik kom ook met een jongen:eek2:
potentieel betekent het kan oftewel mogelijk hahahahaaaaaaaaa........
zekerssss maken er een leuke super dag van.
My mate Senny daar,hebben zondag al een feestje gevierd met evert en fouad afgelopen zondag.

t zal super worden daar:D JIJ doet toch niet mee:O
dan kunnen wij de 1e plek wel vergeten!!!:)

Terug
Naar boven